Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|В сърцето на потребителя
Споделянето на лично изживяване, добрата преценка на ситуацията и контекстът, в който публикувате дадено съдържание, могат да са предпоставките то да стане вирусно. Ако не предавате нещо ценно на потребителите, съвсем естествено е те да не се впечатлят. В бизнеса се питат „Какво иска аудиторията ми?“, но не е ли правилният въпрос „Какво аудиторията ми иска да споделя онлайн със своите последователи?“
Най-доброто съдържание, независимо дали в блога или официалните профили на бранда ви в социалните мрежи, е вдъхновяващо, образоващо, убеждаващо и забавно едновременно. Това завладява симпатиите на потребителя и го кара да споделя.
Да се сближите е доста лесно
Когато започнах да пиша, си поставих за цел хиляда прочитания на месец, като постепенно стигнах до 50 хиляди, а в момента гоня 100 хиляди. Вероятно си мислите, че за да достигнете такава цифра, са ви нужни много постове всеки месец, но всъщност около 10 са напълно достатъчни, дори ако почти нямате присъствие в социалните мрежи.
Условията за вашите текстове са само две – да сближават с аудиторията и да провокирате действие. Няма универсална формула как да се случи това, всичко зависи от темата и естеството на бранда ви.
Представете си, че аудиторията ви е застанала пред вас и ви е споделила проблема, който има. Вие сте тези, които могат да подобрят живота ѝ.
Преди да напишете текста, си задайте следните прости въпроси за характера на потребителите ви:
- Кога биха извъртели очи от недоволство?
- За какво биха имали интерес да получат повече информация?
- Какво би ги накарало да натиснат бутона „Сподели“?
Съобразете се с това, когато пишете. Вашият текст е като пътешествие, на което читателят поема, а ако то е вълнуващо и интересно, той е склонен да покани и приятелите си на него.
С времето вирусното съдържание може да се превърне в норма за корпоративния ви блог или социалните ви платформи. Постепенно ще се откажете от това да пишете текстове, които не биха ангажирали потребителите. Процесът е постепенен и изисква търпение, но наистина си заслужава.
Джун Ву за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |Учени провеждат климатичен експеримент в Амазония, наречен "машина на времето"
Любопитно |Венецуела прекрати енергийните си споразумения с Тринидад и Тобаго
Свят |Шефът на СТО за световната търговия след митата: Очуканa и насиненa, но все още на крака
Икономика |КТ "Подкрепа" предлага промени в данъчната и осигурителната система
Политика |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Свят |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана
България |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.