Visa сменя визуалната си идентичност

Visa сменя визуалната си идентичност

Компанията за платежни технологии Visa стартира кампания, с която повдига завесата за стартираща смяна на визуалната си идентичност.

Брандът представи кратък филм, разработен от творческата агенция Wieden + Kennedy. В него приканва света да се запознае с Visa. Продукцията се допълва от поредица от по-кратки дигитални филми и фотографии, за да се покаже обхватът на мрежата на Visa.

До края на 2021 г. новата идентичност на марката ще стане видима във всички над 200 държави и територии, на които оперира. В специална графика от Visa проследяват и развитието на символите на марката във времето. Последната промяна на логото е от 2014 г., като използваният нюанс на синьото е по-тъмен спрямо този, включен в новата идентичност. Това е и второто лого, в което брандът не включва жълтия цвят. Той обаче остава в символа на Visa.

[[{"fid":"377441","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1080,"width":1920,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Компанията илюстрира основната си бизнес стратегия, включваща:

  • Потребителски плащания, фокусирани върху разширяване на достъпа и пренасочването към дигитални разплащания на 17 трлн. долара, похарчени в брой и чекове в световен мащаб;
  • Нови разплащания като трансгранични трансакции от човек към човек и набор от услуги с добавена стойност, които помагат за операциите на десетки бизнеси;
  • Разнообразни предложения и решения чрез развиване на партньорства с финтех и утвърдени марки.

Visa свързва 3,6 милиарда потребители, над 70 милиона търговски обекти, десетки хиляди партньори и годишният обем на операциите й е над 11 трилиона долара. Само през последните пет години брандът е инвестирал 9 млрд. долара в технологии, за да оформи бъдещето на търговията, като предоставя диференциран набор от продукти и услуги.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ