Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Златната тройка на добрата марка
Да бъде разпозната една марка не става за един ден – това е процес, който отнема доста време на нейните създатели. Визуалните елементи са много важен компонент от този процес, затова и те трябва да бъдат внимателно подбрани, обмислени и най-важното – постоянни. Ако използвате различен дизайн всеки път, защо не помислите за уеднаквяване, така че всеки, който веднъж спечелите, да се сеща за вас, когато види определен шрифт или нюанс от цветовата гама, например? Това работи за абсолютно всеки водещ бранд. Вижте кои са трите основни визуални елемента, без които не можете.
Логото
В него трябва да бъде въплътена идеята на компанията, онова, което иска да комуникира на аудиторията, и с което иска да бъде свързвана. След като веднъж сте го създали, помолете дизайнера си за т.нар. DO list, където има препоръки за екипа и партньорите ви кога кои вариации на логото да използват. Там трябва да пише кога да използвате фирменото лого (самата илюстрация) и логотипа (името на бранда, стилизирано под формата на лого). Също така, трябва да е определено кога да се използва черно-бяло и кога цветно. Поискайте и DON’T list, където да пише какво не трябва хората да правят с логото ви – например да го обръщат, да променят шрифта, да местят отделни части от него.
Шрифтът
Определете до 2-3 шрифта, които да използват на вашите брандирани материали. Начална точка за това могат да са буквите от логото ви, ако имате такива. Ако пък не, внимавайте за това те да кореспондират максимално с него. Шрифтовете трябва да са последователни във всеки вид комуникация. Обикновено на всеки от тях се дава някакво точно предназначение – само за заглавия, само за текстове, само за визии офлайн, за дигиталното пространство и т.н.
Добра палитра
Ако вече имате лого, значи някои от цветовете ви са определени. Остава да добавите само още няколко сходни към палитрата на бранда си и да сте сигурни, че искат да присъстват и във визиите, които създавате в бъдеще. Повечето палитри варират между два и шест цвята и могат да включват по-тъмни и по-светли вариации на един оттенък. И отново разяснете на екипа си кога какво да използва.
По материал на Roundpegcomm.com, автор: Габриела Беличовска
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.