Старото внимание в новата година

Старото внимание в новата година

Кажете на хората какво продавате и ги допуснете „зад кулисите“ – това са част от общо 70 съвета по отношение на това какво съдържание за бранда си да създавате и публикувате в социалните мрежи през новата година.

В своя инфографика екипът на платформата Marketing Solved събира десетките възможности да комуникирате с потребителите и да привлечете вниманието им.

Вижте!

[[{"fid":"383975","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1100,"width":550,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Хората, страдащи от безсъние, са по-склонни да развият деменция
Световен рекорд: Колекционерска картичка с лика на Меси продадена за 1,5 млн. долара