Старото внимание в новата година

Старото внимание в новата година

Кажете на хората какво продавате и ги допуснете „зад кулисите“ – това са част от общо 70 съвета по отношение на това какво съдържание за бранда си да създавате и публикувате в социалните мрежи през новата година.

В своя инфографика екипът на платформата Marketing Solved събира десетките възможности да комуникирате с потребителите и да привлечете вниманието им.

Вижте!

[[{"fid":"383975","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1100,"width":550,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Властите в Халкидики изхвърлят като отпадък всички чадъри и вещи, оставени на плажа
Световната банка препоръчва актуализация на имотния данък в България
Франция се засегна от остри думи на вицепремиера на Италия към президента Макрон
Дясната ръка финансиста Епстийн: Никога не съм виждала Доналд Тръмп в "неподходяща обстановка"
Тръмп: Ще се види накъде ще се развие войната в Украйна през следващите 2 седмици
Сезон: Туризмът отчита 6% ръст на българи и чужденци, спрямо мналата година
След дълъг спор: Съд разпореди 400 щрауса да бъдат застреляни във ферма в Канада
Властта в САЩ уволни шефа на Агенцията за военно разузнаване