Старото внимание в новата година

Старото внимание в новата година

Кажете на хората какво продавате и ги допуснете „зад кулисите“ – това са част от общо 70 съвета по отношение на това какво съдържание за бранда си да създавате и публикувате в социалните мрежи през новата година.

В своя инфографика екипът на платформата Marketing Solved събира десетките възможности да комуникирате с потребителите и да привлечете вниманието им.

Вижте!

[[{"fid":"383975","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1100,"width":550,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Макрон търси нов премиер, който да сложи край на кризата във Франция
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Кристалина Георгиева: Несигурността е новото нормално за световната икономика
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ