Старото внимание в новата година

Старото внимание в новата година

Кажете на хората какво продавате и ги допуснете „зад кулисите“ – това са част от общо 70 съвета по отношение на това какво съдържание за бранда си да създавате и публикувате в социалните мрежи през новата година.

В своя инфографика екипът на платформата Marketing Solved събира десетките възможности да комуникирате с потребителите и да привлечете вниманието им.

Вижте!

[[{"fid":"383975","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1100,"width":550,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това
Времето: Жълт код за интензивни валежи в 23 области в страната
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
Германски надзоорен орган иска Apple и Google да блокират DeepSeek
Daily Mail: Дядото на новия шеф на британското раузнаване MI6 е сътрудничил с нацистите
Червени флагове, за които да внимавате, когато сте на интервю за работа