Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Полезни връзки
Като всяко нещо, и имейл маркетингът се получава много добре, когато имате определена последователност на действията и я спазвате стриктно всеки път. Платформата за имейл маркетинг услуги Vertical Response споделя с комуникационните специалисти 8 стъпки, които трябва да следвате за изграждането на успешна кампания.
1. Определете целта си
Искате да рекламирате повече продукта си? Или може би дадено събитие? А, сигурно искате потребителите да разберат повече за компанията ви? Каква е крайната цел, към която се стремите? Този много важен въпрос ще ви помогне да установите какво точно и на кои ваши абонати да изпратите.
2. Внимавайте с подателя
Ако изпратите имейл от личния си акаунт с името KatLover77 например, ще изглеждате непрофесионално, ако въобще ви видят – защото посланието ви може да се озове в спам папката.
3. Подберете старателно темата
Съдържанието на темата на имейла е това, което ще накара потребителя да го отвори... ако предизвика любопитството му. Опитайте се да бъдете креативни и кратки, добавете нещо забавно, емотикони и др.
4. Персонализирайте
Когато видят собственото си име в писмото ви, потребителите са по-склонни да продължат да четат, защото този малък жест прави нещата по-лични. Ако в списъка ви с имейли имате информация за имената на абонатите, задължително ги имплементирайте в поздрава в нюзлетъра си.
5. Призивът за действие
Един от най-важните компоненти в имейл маркетинга е call-to-action бутонът. Използвайте го, за да препратите читателя към полезна връзка, осъществяване на покупка и др. А каквато и да е препратката, се уверете, че бутонът е позициониран на такова място, че няма как да остане незабелязан.
6. Тествайте, тествайте, тествайте!
Преди да изпратите информационен бюлетин до списъка си с абонати, задължително го тествайте – изпратете го на себе си или на приятели, проверете как изглежда от мобилно устройство и комптър. Уверете се, че всичко изглежда така, както сте очаквали.
7. Изпратете и ...
8. ...следете резултатите
Редица платформи дават възможност да следите в реално време как се представя нюзлетърът ви, за да разберете потребителското поведение и да знаете какво да включите в следващата си имейл кампания. Не забравяйте да ги използвате, за да си осигурите едно постоянно надграждане!
По материал на Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.