Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Време е за чатбот!
Чатботовете, и по-специално тези във Facebook Messenger, запазват вниманието от страна на потребителите, а това дава възможност на вас да предложите нови удобства като 24-часово обслужване, любопитна информация и бърза връзка с бизнеса ви, без да ангажирате работна сила в тази дейност.
1. Анкетирайте аудиторията
С помощта на чатбот можете да получите обратна връзка от потребителите си. Изпращайте въпроси след извършена поръчка, регистрация и т.н.
По този начин можете да удвоите и дори утроите броя на участниците, в сравнение с изскачащите или имейл анкетите. Това е така, защото с чатбота процесът е по-бърз и не изисква преминаването през няколко уебстраници – само няколко клика и проучването приключва.
2. Позволете извършването на покупки
Времето е ценно за всеки клиент, затова той търси възможно най-лесния и удобен начин да направи покупка. Това е способен да предложи и чатботът.
Позволете му да приема поръчки, по възможност без да се налага потребителят въобще да напуска Facebook Messenger.
Например чатботът на един цветарски магазин позволява на клиентите да поръчат цветя или да се свържат с поддръжка. Те могат да добавят името и адреса на получателя директно през Messenger, а това спестява максимално усилия и време.
3. Изпращайте любопитно съдържание
Препоръки, съвети, забавни снимки, опитвайте се да разтоварвате аудиторията си по различни начини, наред с всичко останало. Най-лесният начин да подберете подходящо съдържание е да се придържате към естеството на бизнеса ви.
Ако потребителят се намира в чатбота ви и проявява интерес към бизнеса ви, то той има определени предпочитания. Открийте ги и действайте.
4. Свържете коментарите от Facebook с чатбота в Messenger
Можете да настройте автоматичен отговор на дадена Facebook публикация, така че когато потребителят остави коментар под нея, чатботът от Messenger да му изпраща съобщения. Това става с т.нар. автоматичен отговор.
Когато потребителят отговори на изпратеното от вас, той автоматично влиза в контактите ви във Facebook Messenger, а това позволява да му изпращате съобщения и в бъдеще.
5. Активирайте възможността за резервации и записване на час
С помощта на чатбота могат да се правят резервации и записване на час за всякакъв вид услуги, които предлага бизнесът ви.
Компанията Kayak предлага самолетни билети, хотели, коли под наем и круизи. Но освен че го прави на сайта си, позволява на потребителите да организират и цялата си екскурзия през Facebook Messenger.
По материал на Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.