Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Всеки трети препоръчва на познати да се откажат от бранд, който не реагира адекватно на пандемията
Всеки трети е препоръчал на познати да се откажат от продукт или услуга на бранд, който не реагира подходящо в условията на пандемията от COVID-19. Това показват резултатите от извънредно издание на глобалното проучване на доверието Edelman Trust Barometer, проведено в края на март 2020 г. в 12 държави. Над 70% от потребителите са категорични, че компании, които в момента поставят печалбите пред хората, ще загубят тяхното доверие завинаги. В същото време 37% са започнали да използват нови марки, привлечени от начина им на действие при разпространението на вируса.
„Светът е в криза, която засегна всички нас и промени драстично живота ни. От това как брандовете реагират в тази ситуация зависи дали ще засилят или ще загубят връзката си с потребителите. Проучването показва, че очакванията към тях са изключително високи. От една страна, те следва да са отговорни работодатели и източник на стабилност в икономиката като защитят здравето и доходите на своите служители и доставчици. От друга страна, брандовете трябва да използват своите ресурси и креативност, за да носят положителна промяна за клиентите си и обществото като цяло. В момента от тях се очаква да поставят фокус върху решаването на проблемите, които хората срещат днес, а не върху продажбите. В комуникациите си следва да изразяват съпричастност и да предоставят факти, като едновременно информират и внасят спокойствие“, коментира Илияна Александрова, управител на ПР агенция AMI Communications, която е представител на Edelman за България.
Повече от половината потребители в момента не обръщат внимание на нови продукти, освен ако те не им помагат да се справят с предизвикателствата, свързани с пандемията. Близо 90% смятат, че брандовете трябва да се преориентират към предложения, които помагат в настоящата ситуация. Широко разпространено е мнението, че е подходящо да предлагат стоки и услуги безплатно или на по-ниски цени на здравни работници, хора от рисковите групи и тези, чиято работа е била засегната от кризата. От брандовете се очаква също да помогнат на потребителите да останат свързани. Според 84% те могат да използват каналите си в социалните медии, за да създават усещане за общност.
В момента хората искат да получават решения на своите проблеми и полезна информация. Важно за тях е да знаят как компаниите защитават своите служители и клиенти, има ли промени в оперативната им дейност и как могат да стигнат до техните стоки и услуги. Според повечето анкетирани (86%) е уместно брандовете да говорят за продукти по начин, който показва, че отчитат кризата и отражението й върху живота на всеки. Близо 60% смятат, че те трябва да се въздържат от реклами с хумористичен или несериозен тон, а 42% препоръчват да се избягват реклами, със сцени, които несъответстват на днешната реалност като напр. големи групи хора, които ползват даден продукт и се забавляват.
За проучването
Edelman Trust Barometer е глобално проучване на доверието, което се провежда от изследователската компания Edelman Intelligence. Извънредното издание, посветено на COVID-19 и брандовете е направено в периода 23-26 Март 2020 г. сред 12 000 респонденти от Бразилия, Великобритания, Германия, Индия, Италия, Канада, Китай, Съединените щати, Франция, ЮАР, Южна Корея и Япония.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.