Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Всичко е в чата!
Социалната платформа Instagram е по-популярна от всякога, особено в бизнеса – 1/3 от историите в нея са от акаунти на компании, а 20% от тези постове са предизвикали поне едно лично съобщение от клиент.
И докато продължава да ни предоставя нови и нови филтри и инструменти, за да създаваме по-добро съдържание, една от най-полезните функции на Instagram си остава директното съобщение. Това е голяма възможност, особено ако сте в началото на развитието си, тъй като ви позволява да се промотирате напълно безплатно.
Ето ви три предложения как да изградите добра стратегия за личния чат в социалната мрежа.
Предложете безплатно съдействие
Персонализацията все още е топ тренд в маркетинга. Вместо да копирате едно и също съобщение стотици пъти и да досаждате на всички, опитайте да преглеждате профилите на клиентите, за да видите как можете да им помогнете. Едва тогава изпратете персонализирано и смислено съобщение. В психологията се нарича реципрочност. Когато помогнете на някой, е по-вероятно и той да помогне на вас.
Изградете си портфолио
За разлика от платформи като LinkedIn, Instagram предлага лесен достъп до директните съобщения. 80% от клиентите искат да научат повече за продуктите и услугите, които купуват. Използвайте акаунта си, за да покажете предишна своя работа и да предизвикате интерес. Предимството от това е, че ще изградите стабилно портфолио. Да покажете какво правите е много по-лесно, отколкото да се опитвате да го обясните.
Думата „не“ винаги ще е част от работата ви
Вероятно ще получите много „не“-та, но не позолявайте това да ви обезкуражи – продажбите са игра на числа и отказите са обичайна част от бизнеса. Обърнете внимание на следните данни:
- 44% от хората, които се занимават с продажби, се отказват от клиентите си след едно телефонно обаждане
- 63% от хората, които искат повече информация, няма да купят от вас в следващите 3 месеца
- Отговорът в рамките на един час увеличава със 7 пъти вероятността да е имало смисъл от разговора ви с всеки потенциален купувач
Без значение в коя сфера е работата ви, силната стратегия за продажби ще ви помогне да се развивате. Ако желаете да включите и Instagram в нея, решението ви със сигурност ще бъде правилно. Отделяйте време за лична комуникация с клиентите си ежедневно, създайте си приоритети и новите клиенти ще дойдат сами!
Ник Уолни за Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.