Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Всичко се вижда
Създаването на визии за бранда ви в социалните мрежи е важно заради концепцията на самите платформи, особено когато става дума за Instagram и Pinterest, които са строго фокусирани върху изображенията.
Как да подобрите резултатите си с помощта на дизайна? Сайтът за маркетинг ConversionMinded споделя няколко препоръки.
- Определете най-важното нещо, което искате да предадете
- Придържайте се към 1-2 лесно четими шрифта
- Изберете 4-5 бранд цветове и ги използвайте
- Създайте общи насоки за изображенията, които ще използвате
- Използвайте бели полета, за да отделяте елементите
- Използвайте кадри, които съвпадат с темата и бранда ви
- Уверете се, че текстът е лесно четим на фона на снимките
- Събирайте честна обратна връзка и критики
- Проверявайте анализите, за да видите какво работи
- Използвайте брандирани шаблони, за да спестявате време
Тези препоръки са събрани и в следващата инфографика.
[[{"fid":"384462","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1524,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
По материал на Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.