Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|YouTube изтри 150 000 клипа с деца заради педофилски коментари
Сайтът YouTube обяви, че е изтрил над 150 000 видеоклипа с деца, които пораждат педофилски коментари.
Така платформата се опитва да успокои рекламодателите, седмица след като в британския „Таймс“ бе публикувана статия, според която рекламите на големи брандове като Adidas, Amazon, Mars и други се появяват в клипове с деца и тийнейджъри, под които има коментари и линкове към съдържани с педофилски характер.
Някои от клиповете са гледани милиони пъти.
Американската компания HP заяви, че незабавно е поискала от Google, собственика на YouTube, да свали цялата й реклама от платформата. От своя страна YouTube, която разчита основно на приходите от реклама, забрани комерсиалните спотове в над 2 млн. видеа и 50 000 видео канала с привидно семейно съдържание. Освен това блокира коментарите за 625 000 видеоклипа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.