За всеки верен фен има по 1000 фалшиви

За всеки верен фен има по 1000 фалшиви

За всеки верен фен има по 1000 фалшиви

Решавате да създадете аудитория, защото сте разбрали, че за да продадете нещо, първо трябва да създадете шум около себе си. Ангажирате се с разпространението на бранда си и един ден попадате на следната теория:

За да си успешен, не е нужно да имаш милиони долари, потребители, клиенти или последователи. За да си успешен в сферата на фотографията, дизайна, предприемачеството и т.н., ти трябват само 1000 верни фенове.

Верният фен е този, който ще купи всяко нещо, което създаваш и ще направи всичко, за да го има. Ако имаш само 1000 такива последователи, можеш да успееш.

Отказвам да се съглася с това. Ако искате да съставите база от 1000 верни потребители, имайте предвид следното – за всеки верен фен има по 1000 фалшиви. Наричам го теория на 1 млн. фалшиви фенове.

Кои са фалшивите всъщност?

Хора, които донякъде харесват съдържанието ви и донякъде харесват това, което правите. Обърнете внимание на растежа, идеите, стойността, върху които работите – това ли са хората, които искате да спечелите?

Затова трябва да сте щастливи, когато загубите тези последователи

Ако са се оттеглили, това означава няколко неща:

  • Казали сте нещо, което не им харесва. Това е добре, защото означава, че мнението ви не съвпада с тяхното, тоест не гледате в една посока.
  • Не сте задържали за постоянно вниманието им. Това също не е проблем, защото означава, че трябва да се подобрите и да станете по-ефективни.

Тези 1 млн. фалшиви фенове са ви необходими

Това включва ботове, тролове, хейтъри и потенциални последователи. Загубата на последователи може да е знак, че нещо работи или не работи. Помислете:

  • Защо същестувате като бранд?
  • За кой съществувате?

Всичко се случва за добро

Никога не подценявайте уроците, които научавате от хората, които се ангажират със съдържанието ви, било то позитивно или негативно. Не вземайте важни решения въз основа на хора, за които дейността ви може въобще да не представлява интерес.

Обърнете се към стабилната, лоялна аудитория, която имате до момента. Възползвайте се от всеки удобен момент за осъществяване на комуникация с тях. Не се фокусирайте върху вече изгубените потребители. Възможности за вашето развитие се крият навсякъде, включително и в хората, които са се отказали от вас.

Камга Тчаса за Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ