Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Готови за диалог
В края на деня няма значение какво продаваш, ако общността ти е в процес на справяне с криза. Това, как комуникирате в такива тежки времена директно влияе върху настроението на потребителите за компанията ви.
Леки промени в маркетинг посланията не са достатъчно. Кризисната стратегия означава да планирате точно и да комуникирате ефективно по всички възможни канали. Не можем да контролираме случващото се, но можем да контролираме начина, по който реагираме на него, което директно влияе и на клиентите ни.
Не забравяйте ценностите си
Основните ценности определят начина, по който комуникирате. Ако не знаете какви са те, тогава комуникацията ви ще е непостоянна, а вероятно и много объркана. Вместо да казвате зад какво заставате, кажете каквото е нужно, за да покажете, че разбирате какво се случва.
Да вземем за пример движението Black Lives Matter. Компаниите го комуникират по различен начин. Ако един бизнес вече активно е предавал и имплементирал идеята за разнообразие и инклузивност, тогава посланието му би изглеждало различно от това на друг бизнес, който за първи път включва такава идея в комуникацията си с публиката.
Преразгледайте и преоценете ценностите си, ако това е необходимо. Запитайте се какво е най-важно за вас и се придържайте към автентичност.
Спрете и слушайте
Ако спрете да слушате, ще оставите у аудиторията си усещането, че е неразбрана или хваната в капан. Някои от най-добрите начини да комуникирате ясно е като слушате какво казват другите и да сте готови да започнете диалог, вместо да говорите едностранно. Най-лесно е да изпратите имейл и просто да попитате хората как са и от какво имат нужда.
Когато пандемията от COVID-19 започна да влияе върху бизнеса, моята компания за кафе се свърза с потребителите, за да се информира от какво най-много имат нужда те. Бързо осъзнахме, че са нервни заради недостига на кафе зърна и организирахме промоционална кампания за купуване на специална торба за замразяването им.
Яснотата е ключова. Задавайте ясни и прости въпроси, а след това слушайте и изпълнявате чутото, ако ще ви донесе ползи.
Заемете позиция и бъдете смели
За момент забравете в какво вярва аудиторията ви и се фокусирайте върху това зад какво заставате самите вие. Няма нищо по-смело от това да си безкомпромисно честен в комуникацията си. Не се целете към сливането с масата на всяка цена.
Бъдете брандът, който разкрива истината на хората. Щом можете да покажете това, в което вярвате, комуникирайте го с потребителите.
Радж Жана, основател на Javapresse Coffee Company, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.