Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Политика за бисквитки
|Започна кандидатстването за „Продукт на годината“ 2018

Започна кандидатстването за „Продукт на годината“ 2018
Кандидатстването за международните награди за иновации в потребителския сектор "Продукт на годината" 2018 е отворено.
Компаниите, които желаят да участват конкурса, могат да подадат заявки чрез регистрационна форма онлайн. Крайният срок е 20 декември 2017 г.
Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2016 г.) и да съдържат иновация в своята функция, състав, дизайн, опаковка и др.
Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара, или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващо нещо, уточняват организаторите. Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на хората по-добър и по-лесен.
Основана преди 30 години във Франция, Voted Product of the Year | „Продукт на годината“ оперира в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Същевременно наградата е силно послание към хората и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.
От юли 2016 г., "Продукт на годината" е вече и в България. В първия конкурс се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. За целите на проучването те бяха позиционирани в 19 категории, като от всяка се излъчва само по един победител в резултат на независим потребителски вот.
"Продукт на годината" осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки уникална методология, Nielsen Bulgaria реализира това изследване чрез национално представителна извадка на населението. Същевременно, наградата е послание към купувачите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.
Победителите се определят единствено в резултат на потребителски вот. Във всяка отделна категория победителят получава за една година ексклузивно лиценза на наградата "Продукт на годината" и възможността да промотира, като използва червеното лого на конкурса неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на продукта или услугата си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Глобиха с 218 млн. долара най-големия производител на литий в света за подкупи
Компании | Свят |ЦИК: Данните от хартиеното и машинното гласуване няма да се сумират
Политика |Денят в цифри
България |ЕК потвърди, че е получила българските планове за справедлив преход
Енергетика | ЕС |Инвеститорът милиардер Бил Айкман обмисля сделка със социалната мрежа X
Компании | Бизнес | Икономика |Успехът опира до три неща
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 2 до 8 октомври
Хороскоп |Димитър Манолов: Никой не знае какво пише в териториалните планове
Политика |Сирените за ранно предупреждение в страната ще бъдат тествани на 2 октомври
Общество |Apple отрече титаниевата рамка на iPhone 15 Pro да допринася за прегряването му
Технологии |Allianz Trade предупреди за чувствителен риск от забавени плащания в 11 от секторите на българската икономика
Финанси | България |КЕВР утвърди 4,6% по-евтин газ за октомври
България |НАП обяви новите банкови сметки за плащане на данъци и осигуровки
Финанси |Бойко Борисов: Шансовете на Антон Хекимян са огромни, може да победи на първи тур
ПолитикаДжейми Даймън: Светът може да не е подготвен за най-лошия сценарий с лихвите на Фед
ИкономикаДенков: Пълното ни интегриране в европейските и евроатлантически структури е основна цел за кабинета
БългарияСпад на борсите в Европа на фона на повишената доходност на облигациите*
ФинансиФинансовото министерство предлага връщане на ДДС от 20% за ресторантьорите
ФинансиВсеки четвърти българин пропуска годишните профилактични прегледи
ОбществоОбявен за убит руски адмирал участва в заседание на висши военни
ПолитикаADVERTORIAL

Стефано Волпети: За да реализираме визията за свят без дим, трябва да можем да отговорим на нуждите и очакванията на всеки пълнолетен пушач по света

Kak Scalefocus трансформира начина, по който се грижи за всеки един талант от екипа си

Коментари
Няма въведени кометари.