Защо не се връщат?

Защо не се връщат?

Потребител е изтеглил приложението ви. Ура! Освен ако… не го използва?

За това става дума в разговора на главния редактор на изданието Entrepreneur с основателката на студиото за танци Dance Embassy, Лавиния Хаджи, и Ема Бейтс, съоснователката и главен изпълнителен директор на базираната на мобилно приложение компания Diem.

Ето какво препоръчва Бейтс за разрешаване на проблема.

Стимулирайте!

Дори и потребителите да изтеглят приложението ви, може да не развиват навик да го използват. „Дайте им причина да го направят“, призовава Бейтс. Можете да предложите намаления за покупки през приложението или да се насочите към т.нар. гемификация на изживяването, например като давате специална награда за всяка пета или десета покупка.

Тествайте

„Определени демографии се вълнуват от различни неща“, смята Бейтс. Няма начин да се предскаже на 100% какво би било работещо, затова предприемачката предлага да се експериментира. „Помислете за начини, по които можете да достигнете до тях с различни формати и след това ги придвижете по фунията по различни начини“, обяснява тя.

Обадете се на клиентите си

Потребител е бил на ръба да си купи нещо, но след това е затворил приложението ви и повече не се е върнал в него. Защо? Този въпрос измъчва много предприемачи, но в самото начало има само един начин да разберете. „Просто се обърнете към тях“, препоръчва Бейтс. Обадете се на вашия клиент и го попитайте защо не е завършил покупката. Дали това е грешка в приложението, или е променил мнението си? Ще научите много за това какво работи и какво – не, така че да можете да актуализирате приложението си след това.

За още препоръки вижте следващото видео!

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ