Детското внимание като бизнес актив
Детското внимание е ресурс. Така казано, не звучи много добре, нали?
Изключително трудно е да се определи какъв е пазарът на продукти и услуги, насочени към деца по света – включително заради скритите разходи от манипулативни практики. Различни източници го оценяват в мащаба на стотици милиарди долари годишно, като тук изключваме преките разходи за отглеждане на едно дете, като храна, дрехи, здравеопазване.
Децата обаче са живи хора и като такива имат необходимости и предпочитания за задоволяване, заради които съществува и винаги е съществувала огромна бизнес ниша. В това няма нищо лошо. Деликатният момент в случая е твърде тънката граница между етичните практики и неволната или съвсем съзнателна манипулация. Живеем в свят, в който младите хора с неизграден опит и тепърва формиращи се инстинкти се сблъскват с все по-нарастващите възможности за профилиране и достъп до личното пространство, давани от онлайн инструментите.
Търсете списание „Мениджър“:
· в разпространителската мрежа в цялата страна;
· на Manager.bg/списание;
· на ZinZin.bg.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.