Детското внимание като бизнес актив

Детското внимание като бизнес актив

Детското внимание е ресурс. Така казано, не звучи много добре, нали?

Изключително трудно е да се определи какъв е пазарът на продукти и услуги, насочени към деца по света – включително заради скритите разходи от манипулативни практики. Различни източници го оценяват в мащаба на стотици милиарди долари годишно, като тук изключваме преките разходи за отглеждане на едно дете, като храна, дрехи, здравеопазване.

Децата обаче са живи хора и като такива имат необходимости и предпочитания за задоволяване, заради които съществува и винаги е съществувала огромна бизнес ниша. В това няма нищо лошо. Деликатният момент в случая е твърде тънката граница между етичните практики и неволната или съвсем съзнателна манипулация. Живеем в свят, в който младите хора с неизграден опит и тепърва формиращи се инстинкти се сблъскват с все по-нарастващите възможности за профилиране и достъп до личното пространство, давани от онлайн инструментите.

Търсете списание „Мениджър“:

· в разпространителската мрежа в цялата страна;

· на Manager.bg/списание;

· на ZinZin.bg.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията