"Никакви грешки!": 10 отдавна остарели практики в мениджмънта

Може да не го усещаме, но управлението на бизнеса е в голям преход. Собствениците на фирми със сигурност трябва да извървят дълъг път, особено в по-консервативните компании, където старите практики умират трудно. Но можете да видите все повече доказателства, че когато създавате компания с ясна цел и ценности ще откриете, че вашите служители са много по-ефективни и мотивирани. С други думи, културата на ангажираност води до по-голяма лоялност и по-добър финансов успех.
Ето примерен списък на практиките от "старата школа", които трябва да изхвърлим от офисната култура, посочени от Пол Шпигелман за Inc.com:
1. Микроуправлението или необходимостта да контролираме всеки аспект в компанията ни. Делегирайте. Това е способността да дадате на някои хора власт, дори и те да правят грешки.
2. Управление чрез разходки из офиса и надзираване - то вече не е достатъчно, за да бъдете видими. Лидерството с гледане и слушане вече не е ефективно.
3. Претенция, че мениджърът знае всичко. Преструване на това. Не е нужно да знаете отговорите на всички въпроси, така че не се опитвайте да карате хората да мислят това.
4. "Никакви грешки", или политика на нулева толерантност към провалите на служители и всяване на страх. Не бъдете крайни по отношение на грешките. Учете се от тях.
5. Стратегия: "Балансовият отчет управлява бизнеса". Хората движат бизнеса, лоялността на клиентите също, а не отчетът.
6. Мислене в духа: "Работната компетентност е достатъчна". Изискват се вече и допълнителни усилия, допълнителни умения.
7. Инвестиране в областта на технологиите за увеличаване на производителността. Напротив, инвестирайте в хората.
8. Консултации на мениджъра само със специалистите. Давайте възможност на всичките си служители да предлагат идеи, това е много важно.
9. Поведение: "Колегите са за офиса". Колкото по-добри взаимоотношения поддържате с колегите извън работната среда, толкова по-добре за бизнеса.
10. "Ще дам на служителите по-големи заплати и те ще вършат повече работа". Всъщност, за служителите е по-важно да се чувстват ценени и полезни, вместо като придатък към процесите, създаващи принадена стойност.
Запитайте се кои от тези на съвременни практики все още използвате. Няма друго време освен сега да ги премахнете.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Безработицата у нас през август е 5,2%
Свят |Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Свят |Тръмп обяви, че няма да има нови израелски удари срещу Катар
Свят |Милиони потребители са потенциално засегнати след кибератака срещу Gucci, Balenciaga и Alexander McQueen
Бизнес |Технополис започва да приема предварителни поръчки за новите модели iPhone 17
Технологии | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Хороскоп |5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Техники за успех |Израел започна сухопътно настъпление в град Газа
Свят |Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Свят |Тръмп подписа указ за разполагане на Националната гвардия в Мемфис
Свят |На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
На днешната дата |Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Свят |Времето: Сутринта мъгливо, следобед - слънчево
България |ADVERTORIAL

Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

Партньорът на Microsoft за 2024 г. Noventiq Bulgaria със събитие за AI агенти и киберсигурност на 25 септември в София

Коментари
Няма въведени кометари.