"Никакви грешки!": 10 отдавна остарели практики в мениджмънта

Може да не го усещаме, но управлението на бизнеса е в голям преход. Собствениците на фирми със сигурност трябва да извървят дълъг път, особено в по-консервативните компании, където старите практики умират трудно. Но можете да видите все повече доказателства, че когато създавате компания с ясна цел и ценности ще откриете, че вашите служители са много по-ефективни и мотивирани. С други думи, културата на ангажираност води до по-голяма лоялност и по-добър финансов успех.
Ето примерен списък на практиките от "старата школа", които трябва да изхвърлим от офисната култура, посочени от Пол Шпигелман за Inc.com:
1. Микроуправлението или необходимостта да контролираме всеки аспект в компанията ни. Делегирайте. Това е способността да дадате на някои хора власт, дори и те да правят грешки.
2. Управление чрез разходки из офиса и надзираване - то вече не е достатъчно, за да бъдете видими. Лидерството с гледане и слушане вече не е ефективно.
3. Претенция, че мениджърът знае всичко. Преструване на това. Не е нужно да знаете отговорите на всички въпроси, така че не се опитвайте да карате хората да мислят това.
4. "Никакви грешки", или политика на нулева толерантност към провалите на служители и всяване на страх. Не бъдете крайни по отношение на грешките. Учете се от тях.
5. Стратегия: "Балансовият отчет управлява бизнеса". Хората движат бизнеса, лоялността на клиентите също, а не отчетът.
6. Мислене в духа: "Работната компетентност е достатъчна". Изискват се вече и допълнителни усилия, допълнителни умения.
7. Инвестиране в областта на технологиите за увеличаване на производителността. Напротив, инвестирайте в хората.
8. Консултации на мениджъра само със специалистите. Давайте възможност на всичките си служители да предлагат идеи, това е много важно.
9. Поведение: "Колегите са за офиса". Колкото по-добри взаимоотношения поддържате с колегите извън работната среда, толкова по-добре за бизнеса.
10. "Ще дам на служителите по-големи заплати и те ще вършат повече работа". Всъщност, за служителите е по-важно да се чувстват ценени и полезни, вместо като придатък към процесите, създаващи принадена стойност.
Запитайте се кои от тези на съвременни практики все още използвате. Няма друго време освен сега да ги премахнете.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Apple обмисля повишаване на цените на новите модели iPhone
Компании |Израел поиска съдии от МНС да отменят заповедта за арест на Нетаняху
Свят |United Group International ще пусне в експлоатация ново оптично трасе, свързващо Гърция и Югоизточна Европа
Компании | Advertorial |Как технологиите променят енергийния пазар?
16-и зелен и енергиен форум |Турските авиокомпании ще глобяват за ставане от място преди спирането на самолета
Туризъм |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |На днешната дата, 12 май. Световен ден на медицинските сестри
На днешната дата |Зеленски покани Путин да се срещне лично с него в Турция
Свят |Четири стратегии за разказване на истории, с които ще изградите лоялни последователи
Маркетинг |Как умните лидери запазват най-ценните си кадри
Лидерство |Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?
16-и зелен и енергиен форум |Туск обвини Русия за пожара на най-големия мол във Варшава
Свят |Светът на парите: Неизбежен ли е възходът на еврото?
Финанси |ADVERTORIAL

United Group International ще пусне в експлоатация ново оптично трасе, свързващо Гърция и Югоизточна Европа

Първо публично представяне на безплатния софтуер в помощ на хора, лишени от зрителни способности

Коментари
Няма въведени кометари.