"Никакви грешки!": 10 отдавна остарели практики в мениджмънта
Може да не го усещаме, но управлението на бизнеса е в голям преход. Собствениците на фирми със сигурност трябва да извървят дълъг път, особено в по-консервативните компании, където старите практики умират трудно. Но можете да видите все повече доказателства, че когато създавате компания с ясна цел и ценности ще откриете, че вашите служители са много по-ефективни и мотивирани. С други думи, културата на ангажираност води до по-голяма лоялност и по-добър финансов успех.
Ето примерен списък на практиките от "старата школа", които трябва да изхвърлим от офисната култура, посочени от Пол Шпигелман за Inc.com:
1. Микроуправлението или необходимостта да контролираме всеки аспект в компанията ни. Делегирайте. Това е способността да дадате на някои хора власт, дори и те да правят грешки.
2. Управление чрез разходки из офиса и надзираване - то вече не е достатъчно, за да бъдете видими. Лидерството с гледане и слушане вече не е ефективно.
3. Претенция, че мениджърът знае всичко. Преструване на това. Не е нужно да знаете отговорите на всички въпроси, така че не се опитвайте да карате хората да мислят това.
4. "Никакви грешки", или политика на нулева толерантност към провалите на служители и всяване на страх. Не бъдете крайни по отношение на грешките. Учете се от тях.
5. Стратегия: "Балансовият отчет управлява бизнеса". Хората движат бизнеса, лоялността на клиентите също, а не отчетът.
6. Мислене в духа: "Работната компетентност е достатъчна". Изискват се вече и допълнителни усилия, допълнителни умения.
7. Инвестиране в областта на технологиите за увеличаване на производителността. Напротив, инвестирайте в хората.
8. Консултации на мениджъра само със специалистите. Давайте възможност на всичките си служители да предлагат идеи, това е много важно.
9. Поведение: "Колегите са за офиса". Колкото по-добри взаимоотношения поддържате с колегите извън работната среда, толкова по-добре за бизнеса.
10. "Ще дам на служителите по-големи заплати и те ще вършат повече работа". Всъщност, за служителите е по-важно да се чувстват ценени и полезни, вместо като придатък към процесите, създаващи принадена стойност.
Запитайте се кои от тези на съвременни практики все още използвате. Няма друго време освен сега да ги премахнете.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.