"Белла България" с нов маркетинг директор

Белла България с нов маркетинг директор

Тони Стефанова оглави дирекция „Маркетинг“ в „Белла България“, съобщиха от компанията. Тя ще отговаря за развитието на марките на хранителната компания и позиционирането им в различните комуникационни канали.

Тони Стефанова има над 19 години опит в сферата на маркетинга и продажбите в страната и чужбина. Отговаряла е за маркетинговите стратегии на Intersnack, Walmark Bulgaria и Kraft Foods. Преди да стане част от екипа на „Белла България“ е била маркетинг директор в eMag.bg.

Тони Стефанова е магистър по финанси (УНСС). Владее английски, испански и руски.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Румен Спецов освободи председателя на УС на "Лукойл" Евгени Маняхин
КС: Председателят на НС няма право да се произнася еднолично за национален референдум
Цената на биткойна падна под 90 хил. долара за първи път от седем месеца
Тейлър Суифт измести Мадона в класацията на най-успешните музикални изпълнители
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
Сундар Пичай: Никоя компания няма да бъде защитена, ако AI балонът се спука
Обществено обсъждане: Предвижда се нов единен електронен билет за влак, автобус, самолет и воден транспорт
Гръцките железници започват 24-часова стачка