"Белла България" с нов маркетинг директор

Белла България с нов маркетинг директор

Тони Стефанова оглави дирекция „Маркетинг“ в „Белла България“, съобщиха от компанията. Тя ще отговаря за развитието на марките на хранителната компания и позиционирането им в различните комуникационни канали.

Тони Стефанова има над 19 години опит в сферата на маркетинга и продажбите в страната и чужбина. Отговаряла е за маркетинговите стратегии на Intersnack, Walmark Bulgaria и Kraft Foods. Преди да стане част от екипа на „Белла България“ е била маркетинг директор в eMag.bg.

Тони Стефанова е магистър по финанси (УНСС). Владее английски, испански и руски.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
"Инвестопедия": Между 800 000 и 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
Преговорите за глобален договор за пластмасата се провалиха