"Белла България" с нов маркетинг директор
Мениджмънт
Обновена 13:31ч., 08.11.2018
Тони Стефанова оглави дирекция „Маркетинг“ в „Белла България“, съобщиха от компанията. Тя ще отговаря за развитието на марките на хранителната компания и позиционирането им в различните комуникационни канали.
Тони Стефанова има над 19 години опит в сферата на маркетинга и продажбите в страната и чужбина. Отговаряла е за маркетинговите стратегии на Intersnack, Walmark Bulgaria и Kraft Foods. Преди да стане част от екипа на „Белла България“ е била маркетинг директор в eMag.bg.
Тони Стефанова е магистър по финанси (УНСС). Владее английски, испански и руски.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
5 риска за репутацията, пред които са изправени изпълнителните директори през 2025 г.
ПР и събития |
Обновена 01:12ч., 27.01.2025
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:30ч., 27.01.2025
Дисциплината над всичко
Лидерство |
Обновена 00:15ч., 27.01.2025
На днешната дата, 27 януари. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 27.01.2025
ЕС може да прекрати санкциите срещу Сирия, свързани с енергетиката и транспорта
ЕС |
Обновена 18:30ч., 26.01.2025
Дисциплината над всичко
Лидерство |
Обновена 00:15ч., 27.01.2025
5 риска за репутацията, пред които са изправени изпълнителните директори през 2025 г.
ПР и събития |
Обновена 01:12ч., 27.01.2025
На днешната дата, 27 януари. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 27.01.2025
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:30ч., 27.01.2025
Какво четат визионерите: Любимите книги на Джеф Безос
Техники за успех |
Обновена 09:00ч., 24.11.2023
Как да заглушим токсичния вътрешен критик
Техники за успех |
Обновена 00:16ч., 25.11.2023
Възрастна жена е обявена за издирване в София
Общество |
Обновена 14:30ч., 09.06.2018
Мъжът, който спаси 669 деца по време на Холокоста, нямаше идея, че е седнал сред тях
Маркетинг | Advertorial |
Обновена 13:00ч., 05.02.2017
Коментари
Няма въведени кометари.