"Белла България" с нов маркетинг директор

Мениджмънт
Обновена 13:31ч., 08.11.2018
Тони Стефанова оглави дирекция „Маркетинг“ в „Белла България“, съобщиха от компанията. Тя ще отговаря за развитието на марките на хранителната компания и позиционирането им в различните комуникационни канали.
Тони Стефанова има над 19 години опит в сферата на маркетинга и продажбите в страната и чужбина. Отговаряла е за маркетинговите стратегии на Intersnack, Walmark Bulgaria и Kraft Foods. Преди да стане част от екипа на „Белла България“ е била маркетинг директор в eMag.bg.
Тони Стефанова е магистър по финанси (УНСС). Владее английски, испански и руски.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Парламентът прие на две четения в едно заседание промени в държавния бюджет
Политика |Технологичният сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |DeepL обмисля първично публично предлагане в САЩ
Технологии |Мартин Димитров: До края на годината дефицитът ще бъде 5,1%
Икономика |"Възраждане" се обяви против увеличаването на тавана за работници от трети страни в предприятията
Политика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.