Две нови назначения обяви Филип Морис България

Две нови назначения обяви Филип Морис България

Две нови назначения в сферата на маркетинга и комуникациите обяви Филип Морис България. Полина Влахова е новият ръководител маркетинг и дигитални комуникации във Филип Морис България, съобщиха от компанията.

[[{"fid":"362334","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":310,"width":552,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Снимка: Личен архив

 От 1-ви октомрви тази година Полина оглавява новосформираното функционално звено в компанията, което отговаря за маркетинговите комуникации на продуктите без дим на компанията и грижата към потребителите в дигиталните канали. Позицията е резултат от новата организационна структура на компанията в България като част от вътрешната трансформация във Филип Морис Интернешънъл в изпълнение на визията за изграждане на бъдеще без дим.

Преди да стартира на тази длъжност във Филип Морис България в продължение на четири години Полина е глобален ръководител маркетинг в The Absolut Company в Швеция, част от Перно Рикар.  Между 2010 г. и 2016 г. тя е маркетинг директор в Перно Рикар България, а кариерният ѝ път започва в Проктър и Гембъл където успява да натрупа значителен търговски и маркетинг опит в продължение на 8 години, както в България така и в централата на фирмата в Румъния. Полина Влахова е завършила бакалавърска степен по финанси в УНСС и магистърска по бизнес администрация в Нов Български университет. Възпитаничка е на немската гимназия в София.

Нов ръководител поема и отдел "Корпоративни комуникации" в компанията. Поля Александрова наследява тази позиция от предишния мениджър корпоративни комуникации Полина Нинова, която от началото на септември поема ролята на ръководител на търговския отдел в България.

Предишният опит на Поля в областта на комуникациите е във финансовия холдинг Management Finanical Group, където отговаря за външните и вътрешните комуникации и инициативите, свързани с работодателската марка на компанията, както и в Нова Броудкастинг Груп, където отговаря за връзките с обществеността и  корпоративната социална отговорност на медийната група.

Поля има богат опит в медиите като радио и онлайн журналист като част от екипа на изданията към БТА. От 2004г. до 2017г. тя оглавява редакцията на дамското списание Grazia, като в края на този период съчетава задълженията си на главен редактор с тези на редакционен директор в Атика Ева Медия Груп, издател още на списанията Forbes, Esquire, OK!, Playboy и EVA. В периода 2019-2020 година изпълнява длъжността заместник - генерален мениджър и главен редакционен директор на медийната група, както и тази на главен редактор на списание EVA. Заедно с екипа си работи и върху маркетинговата и комуникационна стратегия на компанията.

Поля Александрова е магистър по право от Икономическия университет във Варна и има специализации по медии и комуникации от Университета в Ню Йорк, САЩ (Freedom Forum Journalists-In-Residence Program, 2001), Грийн Колидж и Университета в Оксфорд (Reuters Foundation Journalism Fellowships Programme, 2002-2003).

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ