Мария Желязова оглавява Корпоративни комуникации в TBI Bank

Мария Желязова оглавява Корпоративни комуникации в TBI Bank

Едно от първите неща, което човек вижда на влизане в централата на TBI Bank, е думата „Kaizen“ изписана с големи букви на стената. Японската философия за непрекъснато усъвършенстване е настройката, която води банката напред. И това не е само по отношение на бизнеса или вътрешната култура – философията Кайзен е ключова, когато се търсят възможности за разширяване на екипa на TBI Bank.

Мария Желязова, новият ръководител на отдел „Корпоративни комуникации“ в TBI Bank, e пример за това. Тя се присъединява към банката от Coca-Cola HBC, където е била отговорна за комуникациите на Business Services Organization - най-младото и бързоразвиващо се звено в компанията. Мария има солиден опит не само в подобряването на имиджа и репутацията на бизнес организациите, в които е работила, но и се стреми да допринесе за устойчива промяна в нашето общество.

На предишната си позиция Мария е развивала вътрешната и външната комуникация, съдействала е за изграждането на работодателската марка и за създаване на предпоставките за положителна промяна в компанията и ангажираността на служителите. Преди това тя е била част от PR и CSR екипа на Societe Generale Expressbank. Тя е част и от екипа на Един процент промяна – сдружение, чиито инициативи са насочени към хора, които са готови да дават и да предизвикват дълготрайна и осезаема промяна в обществото всеки месец.

В TBI Bank Мария ще отговаря за отдел „Корпоративни комуникации“ и ще управлява развитието на бранда на двата основни пазара – България и Румъния.  Също така ще се съсредоточи силно върху изграждането на международната репутация на TBI Bank.

„Щастлива съм да се присъединя към семейството на TBI Bank и екипа, който е ангажиран да обслужва нашите аудитории и колеги на най-високо ниво, казва Мария. За нас идват вълнуващи времена. През годината ще се лансират все повече и повече нови продукти и услуги и заедно с екипа нямаме търпение да разкажем на света за тях“.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ