Нов маркетинг директор в Рено Нисан България
Бети Уендлинг е новият Маркетинг директор Renault & Dacia, считано от 1 септември, съобщиха от компанията. Тя поема поста от Мартина Христова, която продължава професионалния си път извън екипа на Рено Нисан България. Бети Уендлинг започва кариерата си в Renault през 2002 със стажантска позиция в едно от дилърствата в Нант, Франция. За 15 години преминава през позиции в сферата на следпродажбените продукти, корпоративни продажби, продуктов и бранд мениджмънт на голяма част от портфолиото на Groupe Renault.
Бети е кадър на клъстър Югоизточна Европа, през 2017 заема позицията бранд мениджър Renault за Румъния. Има магистърска степен от Toulouse Business School.
Предшественичката в екипа – Мартина Христова, ще поеме нови предизвикателства извън екипа на Рено Нисан България.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.