Топ мениджърите на България 2021: Владимир Колев, управител на „Клет България“ ООД
“Мениджър на годината” е най-авторитетното бизнес състезание в страната, в което успехите на лидерите се оценяват по специална за конкурса методология. През 2020 година конкурсът надскочи обективните препятствия и разгърна още повече потенциала си. Създадохме документален филм посветен на финалистите в конкурса. Направихме аналогия между бизнеса и спорта и потърсихме онези качества, които правят от мениджъра и спортиста силни хора, достойни за отличие. През 2021 година надградихме идейно проекта и заснехме филм, който представя финалистите през призмата на творческия дух и креативността. Заедно с участниците нарисувахме портрет на изкуството в бизнеса. Телевизионната премиера на филма ще се състои на 28 ноември от 16.00 часа по bTV.
„Мениджър“ стартира поредица, в която финалистите отговарят на важни за бизнес сектора, в който оперират въпроси. В следващите дни ще ви представим разговорите, които проведохме с всеки един от тях, а на 28 ноември от 16.00 часа по bTV ще имате възможността да се потопите в изкуството на успеха. На финала България ще види и кой е новият Мениджър на годината.
Представяме ви Владимир Колев, управител на „Клет България“ ООД
Първи отворихме образователните си електронни ресурси за безплатно ползване
- Коя е най-важната тенденция във вашия сектор в момента?
- Най-важната тенденция в нашия сектор, както при много други, е дигитализацията. Дигитализацията както на самото образователно съдържание, така и спешното преминаване към обучение в електронна среда. Това създава предизвикателства както за учители, ученици и родители, така и за образователните издателства. В „Клет България“ от години работим, за да сме подготвени за тях, и смятам, че се справяме добре с това.
- Кое беше новото умение, което развихте по време на пандемията?
- Издателство „Клет България“ беше първото, което отвори изцяло образователните си електронни ресурси за безплатно ползване включително и най-новата си и модерна образователна платформа iZZI. И не само ги отвори, а ги задържахме отворени в продължение на 16 месеца. Факт е, че другите издателства ни последваха, но за нас не е толкова важно дали сме им повлияли, а че помогнахме на образователната система в този труден и предизвикателен момент, че показахме съпричастност, загърбвайки търговските си интереси.
- Държавата повече пречи или повече помага за развитието на вашия бизнес?
- Образованието трябва да е основен приоритет за държавата и в този смисъл тя е партньор на образователните издателства и ние се стремим да сме добър партньор на образователната система.
Безспорно е, че държавата ни помага с това, че парите за образование винаги са били подсигурени и те се увеличават постепенно всяка година. Българското образование обаче се нуждае от нови, гъвкави програми и учебни планове, както и от инвестиции в истински качествено дигитално образователно съдържание, зад което стоят доказани автори, редактори и реномирани издателства. Твърдо вярваме, че подкрепянето на самодейността в създаването на образователни ресурси без необходимите професионални квалификации на хората, които го създават, и без създадени и проверени механизми за опазване на авторските права е опасна практика.
***
Генерален спонсор на 14-то издание на конкурса "Мениджър на годината" е А1.
Състезанието за висши мениджърски постижения се провежда и с подкрепата на: Fibank, Johnnie Walker , Bulgaria Insurance , British American Tobacco Bulgaria, Volkswagen България, Метрореклама
Медийни партньори са: bTV, БТА, БНР, dir.bg, Дарик, 24 часа, Bloomberg TV Bulgaria, Dnes.bg, BulFoto
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.