Топ мениджърите на България 2021: Владислав Русев, главен изпълнителен директор на Пенсионноосигурително дружество „Алианц България“ АД
“Мениджър на годината” е най-авторитетното бизнес състезание в страната, в което успехите на лидерите се оценяват по специална за конкурса методология. През 2020 година конкурсът надскочи обективните препятствия и разгърна още повече потенциала си. Създадохме документален филм посветен на финалистите в конкурса. Направихме аналогия между бизнеса и спорта и потърсихме онези качества, които правят от мениджъра и спортиста силни хора, достойни за отличие.
През 2021 година надградихме идейно проекта и заснехме филм, който представя финалистите през призмата на творческия дух и креативността. Заедно с участниците нарисувахме портрет на изкуството в бизнеса. Телевизионната премиера на филма ще се състои на 28 ноември от 16.00 часа по bTV.
„Мениджър“ стартира поредица, в която финалистите отговарят на важни за бизнес сектора, в който оперират въпроси. В следващите дни ще ви представим разговорите, които проведохме с всеки един от тях, а на 28 ноември от 16.00 часа по bTV ще имате възможността да се потопи изкуството на успеха. На финала България ще види и кой е новият Мениджър на годината.
Представяме ви Владислав Русев, главен изпълнителен директор на Пенсионноосигурително дружество „Алианц България“ АД
Амбицията ни е да предложим изцяло онлайн обслужване 24/7
- Коя е най-важна тенденция във вашия сектор в момента?
- Допълнителното пенсионно осигуряване има важна социална функция за обществото. Пенсионните фондове предоставят услуги на 4,8 млн. клиенти, в това число над 1 млн. клиенти на „Алианц България“. Предоставянето на бързи, удобни и качествени услуги на толкова голям брой индивидуални клиенти е огромно предизвикателство. Именно в тази посока са насочени усилията на сектора и в частност на „Алианц България“ – дигитализация на бизнес процесите, на комуникацията и обслужването на клиентите.
Клиентският портал MyPension, който разработваме и до два месеца ще предложим на нашите клиенти, до момента няма аналог на нашия пазар. Амбицията ни е да променим изцяло клиентското обслужване – да предложим обслужване 24/7, изцяло онлайн – от идентификацията и сключването на договор с клиента, внасянето на осигурителни вноски до заявяването на пенсия и получаване на средства от пенсионните фондове.
- Каква е прогнозата ви за развитие на сектора? От какво ще зависи да се поддържа и ускори растежът?
- През последните години както ПОД „Алианц България“, така и целият сектор бяха в период на подготовка за дългоочакваното начало на изплащане на пенсиите от универсалните пенсионни фондове. Бих казал, че това е нова ера в дейността на пенсионноосигурителните дружества – моментът, в който те ще започнат да изпълняват в пълен обем своите функции, наред с акумулирането на средства и управлението на активи да осигуряват допълнителен заместващ доход на своите клиенти. Първите отпуснати пенсионни плащания от универсални пенсионни фондове вече са факт от септември 2021 г. Този етап ще зададе нови изисквания към бизнеса, като без съмнение потребителското преживяване ще бъде основният критерий, който ще определя новите тенденции и развитието на сектора като цяло.
- Кое беше новото умение, което развихте по време на пандемията?
- Пандемията ни предизвика във всяко отношение и разви едно от най-ценните качества за екипа и компанията като цяло – човешката емпатия. Направихме много неща, които ще останат като пример за социално отговорната политика на „Алианц“ – дарихме лаптопи за децата в нужда, които без тях не можеха да продължат обучението си в онлайн среда, акция по кръводаряване, която се превърна в регулярна, участие в доброволчески проекти. Да подпомагаме здравето, живота и сигурността на нашите клиенти и на най-уязвимите групи в нашето общество е мисията ни, но за да вървим по този път, са ни необходими пълно разбиране, съпричастност, емпатия и искреното желание да помогнем на тези, за които работим. Не знам дали това ще ни помогне да се отличим, но съм уверен, че ще ни помогне да защитаваме още по-силно гласуваното доверие.
***
Генерален спонсор на 14-то издание на конкурса "Мениджър на годината" е А1.
Състезанието за висши мениджърски постижения се провежда и с подкрепата на: Fibank, Johnnie Walker , Bulgaria Insurance , British American Tobacco Bulgaria, Volkswagen България, Метрореклама
Медийни партньори са: bTV, БТА, БНР, dir.bg, Дарик, 24 часа, Bloomberg TV Bulgaria, Dnes.bg, BulFoto
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.