Българите стават все по-взискателни в избора на продукти за трапезата си

Българите стават все по-взискателни в избора на продукти за трапезата си

Българите търсят все по-свежи продукти за своята трапеза, все по-взискателни са към асортимента и запазват ценовата си чувствителност. Тези тенденции, проявили се при коледното пазаруване потвърждават резултатите от кампанията на Kaufland България за празничния период, които веригата отчита в рамките на настоящото тримесечие.

„Отбелязваме изминалия коледен период като успешен за Kaufland България“, коментира търговският директор на веригата Ялчин Джем. По думите му българите вече търсят качествена и свежа стока и имат очаквания за иновативни и изненадващи предложения. В същото време ценовата чувствителност на пазара се запазва особено в условия на криза. „Но в Kaufland темите цена и качество винаги вървят ръка за ръка. Те са част от обещанието на нашата марка, тук не правим компромис и успяваме да отговорим на клиентските очаквания“, добави Джем.

За поредна година коледният период е повлиян и от COVID кризата, по време на която ясно се очерта навикът за по-рядко пазаруване, но на повече продукти. В същото време, заради ограничения достъп до публични места, все повече българи посрещат празниците у дома, където хората преоткриват вкуса на домашно приготвената храна.

В портфолиото на Kaufland присъстват над 20 000 продукта, като само през последното тримесечие веригата включи нови над 1000 предложения. Резултатите от коледната кампания показват ръст с над 10% спрямо миналата година в категория „Свежи храни“. В нея попадат продукти като плодове и зеленчуци, месо и млечни продукти, хляб и тестени изделия.

За празничния период българите експериментират все по-уверено и с нови и по-екзотични вкусове и затова нарастването на потреблението в категорията на деликатесите е близо 30%.

Резултатите при пазаруването на нехранителни стоки за Коледа в Kaufland доказват, че  веригата е успяла да отговори на клиентските очаквания да намират всичко необходимо за празника на едно място. С близо 40% ръст спрямо миналата година са продажбите на детски играчки, а на коледната декорация - с над 10 на сто. „Тези резултати потвърждават успеха на нашата „One stop shopping“ концепция. Kaufland е цялостен търговски център, в който на едно място клиентите могат да получат всичко необходимо, което спестява време и дава удобство особено в забързания период на коледно пазаруване“, коментира търговският директор на веригата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Истинската роля на имейла
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България