Българите стават все по-взискателни в избора на продукти за трапезата си

Българите стават все по-взискателни в избора на продукти за трапезата си

Българите търсят все по-свежи продукти за своята трапеза, все по-взискателни са към асортимента и запазват ценовата си чувствителност. Тези тенденции, проявили се при коледното пазаруване потвърждават резултатите от кампанията на Kaufland България за празничния период, които веригата отчита в рамките на настоящото тримесечие.

„Отбелязваме изминалия коледен период като успешен за Kaufland България“, коментира търговският директор на веригата Ялчин Джем. По думите му българите вече търсят качествена и свежа стока и имат очаквания за иновативни и изненадващи предложения. В същото време ценовата чувствителност на пазара се запазва особено в условия на криза. „Но в Kaufland темите цена и качество винаги вървят ръка за ръка. Те са част от обещанието на нашата марка, тук не правим компромис и успяваме да отговорим на клиентските очаквания“, добави Джем.

За поредна година коледният период е повлиян и от COVID кризата, по време на която ясно се очерта навикът за по-рядко пазаруване, но на повече продукти. В същото време, заради ограничения достъп до публични места, все повече българи посрещат празниците у дома, където хората преоткриват вкуса на домашно приготвената храна.

В портфолиото на Kaufland присъстват над 20 000 продукта, като само през последното тримесечие веригата включи нови над 1000 предложения. Резултатите от коледната кампания показват ръст с над 10% спрямо миналата година в категория „Свежи храни“. В нея попадат продукти като плодове и зеленчуци, месо и млечни продукти, хляб и тестени изделия.

За празничния период българите експериментират все по-уверено и с нови и по-екзотични вкусове и затова нарастването на потреблението в категорията на деликатесите е близо 30%.

Резултатите при пазаруването на нехранителни стоки за Коледа в Kaufland доказват, че  веригата е успяла да отговори на клиентските очаквания да намират всичко необходимо за празника на едно място. С близо 40% ръст спрямо миналата година са продажбите на детски играчки, а на коледната декорация - с над 10 на сто. „Тези резултати потвърждават успеха на нашата „One stop shopping“ концепция. Kaufland е цялостен търговски център, в който на едно място клиентите могат да получат всичко необходимо, което спестява време и дава удобство особено в забързания период на коледно пазаруване“, коментира търговският директор на веригата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Борисов: Ако бях сам, бих подал оставка веднага
Мирчев: "Защо лъжеш?", Пеевски: "Не на омразата!"
Рубио: Основният спорен въпрос в преговорите са 20% от Донбас, контролирани от Киев
Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Борислав Сарафов се отказва от поста на главен прокурор
Командир на авиобаза на НАТО в Норвегия я затвори заради ерозия и диви животни
Европейската прокуратура повдигна официално обвинения на бившия първи дипломат на ЕС Федерика Могерини