Световна петиция събира подписи за забрана на тестването на козметика върху животни

Катерина Евро също подкрепи инициативата като върза символичното шалче на своето куче 

Глобална кампания на The Body Shop и Cruelty Free International, която призовава да се сложи край на жестоките експерименти върху четириноги в световен мащаб, навлиза и в България. Кампанията под надслов „Forever Against Animal Testing“ настоява за забрана на тестването на козметика върху животни навсякъде по света. Инициативата се стреми да събере над 8 млн. подписа в петиция, която да бъде представена пред Общото събрание на ООН. Крайната цел е да бъде приета международна конвенция, с която нехуманната практика да бъде прекратена завинаги. Всеки може да подкрепи каузата на адрес https://www.foreveragainstanimaltesting.com/page/9986/petition/1

Към нея у нас вече се присъединиха едни от най-обичаните български актриси Катерина Евро, Силвия Лулчева, както и новоизгряващите звезди от хитовия български филм „Революция Х“ Силвия Петкова, Мона Гочева и Иван Тишев. В подкрепа на инициативата те вързаха шалчета на своите кучета и котки с надпис „ I am forever against animal testing“.

The Body Shop е първата международна козметична марка, която подкрепя такъв тип  инициатива. „Искрено вярваме, че никое животно не заслужава да бъде наранявано в името на козметиката и че тестването върху четириноги е жестоко и ненужно. Затова с неправителствената организацията Cruelty Free International си партнираме в най-голямата и най-амбициозната кампания, която цели забрана на тестването на продукти и съставки върху животни”, казва Джеси Макнийл-Браун, старши мениджър Международни кампании и корпоративна отговорност в The Body Shop.

През 2013 г. The Body Shop и Cruelty Free International с общи сили успяват да извоюват забрана за тестването на продукти върху животни в Европейския съюз. Но това не е достатъчно, защото много четириноги по целия свят продължават да страдат. Все още 80% от държавите позволяват опити върху най-беззащитните същества. В световен мащаб всяка година за тестването на козметика се използват повече от 500 000 животни,  а много от тях умират или остават осакатени.

Оригиналният британски бранд, известен със своята висока етика – The Body Shop съвсем скоро стъпва официално и в България. Първият магазин на марката ще отвори врати на 16 юни в The Mall, София. Малко по-късно ще бъде открит и втори обект от веригата в Paradise Center.

Глобалната марка за красота The Body Shop е основана през 1976 г. от Анита Родик в Брайтън, Англия. Компанията е пионер в употребата на натурални съставки и се стреми да направи положителна промяна в света, като предлага висококачествени и естествени козметични продукти, произведени според етичните стандарти. Бизнесът може да бъде сила за добро – това е основната движеща ценност на бранда.

The Body Shop обхваща 3 000 търговски обекта в над 60 държави. Заедно с Aesop и Natura е част от козметичната група Natura & Co -  глобална мрежа от компании, ангажирани със създаването на положителна икономическа, социална и екологична промяна.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
Петролът поскъпва, след като Тръмп нареди блокада на санкционирани петролни танкери от и за Венецуела