Коронавирусът ще „отхапе“ и от бюджетите за реклама
Коронавирусът може да намали бюджетите за маркетинг и реклама на бизнеса с до 3 млрд. долара тази година в САЩ, сочи нов доклад на Media Village по темата, цитиран от „Ню Йорк Поуст“.
Преди пандемията от COVID-19 прогнозата на компанията бе, че за 2020-а в комуникационни кампании ще бъдат инвестирани около 227 млрд. долара, като сега се отчита спад от 1% до 224 млрд. долара.
[[{"fid":"350549","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1093,"width":975,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: MediaVillage
Инвестициите в социалните мрежи Facebook и Snapchat може да спаднат с до 12% за сметка на стрийминг платформи като Netflix и Hulu, които отбелязват високо потребление в дните на извънредно положение, добавят още в проучването. Ръст от 4% се очаква да отбележи и телевизията, главно заради предстоящите президентски избори и Олимпийските игри.
В края на миналата година Световният център за рекламни проучвания (WARC), от своя страна, посочи, че през 2020-а за реклама ще бъдат похарчени 656 млрд. долара в световен мащаб.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.