Ideas Lab: 11 години комуникационна агенция с големи идеи и екип с ценности

Ideas Lab: 11 години комуникационна агенция с големи идеи и екип с ценности

Вдъхновяват, творят, забавляват се, а понякога и се ядосват – всеки по своя си начин, но винаги заедно. Ideas Lab съществуват от 11 години и предлагат креативни онлайн и офлайн решения, съобразени с нуждите на конкретния бранд. Могат да създадат име, лого и визуална идентичност, да облекат продукт в подходяща опаковка, да предложат цялостна творческа концепция и да я реализират ефективно в различни комуникационни канали. 

Личностите им са разнообразни почти колкото рекламните формати, но в едно нещо са безобразно еднакви – ценностите. Именно те са установили траен баланс в екипа и стават стабилна основа на връзката им с всеки клиент. 

Всъщност предпочитат да ги наричат партньори, защото нито една кампания не би била възможна без активното участие и на двете страни. Комуникацията е двупосочен процес, а той е най-ефективен, когато не забравяме, че зад професионално написания имейл с подписа на Brand Manager стои човешко същество, което има нужда от сън, кафе и разбиране. Също като нас. 

Като споменахме имейли, в страниците от специалното издание на списание "Мениджър" Creative Bulgaria по-долу може да видите време е да споделим и какво правят Човеците в техния офис:

Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Фон дер Лайен обещала на Тръмп ЕС по-бързо да спре да купува руски петрол и газ
Зеленски обяви ръст на учителските заплати и студентските стипендии въпреки войната
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Премиерът: Безводието се дължи и на климатични фактори, и на лошо планиране