Йорг Риоми, Publicis Groupe: Рекламата не може и вероятно не трябва да се превръща в изкуство

Йорг Риоми, Publicis Groupe: Рекламата не може и вероятно не трябва да се превръща в изкуство

Вярвам, че ролята на творческия директор най-вече е да поддържа огъня жив, в смисъла на това да води и мотивира екипите по пътя към най-добрите идеи и решения за клиентите. В днешния дигитализиран свят от него се изисква и да управлява и балансира екипите и ресурсите, както и различните компетенции, нужни за креативността в динамичните платформи, която достига до целевата си аудитория и отбелязва успех - независимо дали в продажбите, обхвата, осведомеността, връзките с обществеността, ангажираността и др. Това са също критериите, на базата на които взимаме решения.
 

Йорг Риоми е главен творчески директор на Publicis Groupe за Централна и Източна Европа. Попитахме го кои са най-големите предизвикателства пред творческите екипи, както и как комуникацията в дигиталното пространство променя начина, по който рекламата работи. Интересните му отговори може да прочетете в страниците от специалното издание на списание "Мениджър" Creative Bulgaria:

Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операция "Паяжина": Как Украйна парализира стратегическата руска авиация?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 2 до 8 юни
Националистът Карол Навроцки е победителят в президентските избори в Полша
Преки високоскоростни влакове ще свързват Мюнхен, Милано и Рим от 2026 г.
На днешната дата, 2 юни. Ден на Христо Ботев и на загиналите за свободата и независимостта на България
Фразите, по които може да познаете емоционално интелигентните лидери
Рафал Тшасковски с минимална преднина на балотажа в Полша
Y-хромозомата – генетичният ключ към по-високия ръст при мъжете