Йорг Риоми, Publicis Groupe: Рекламата не може и вероятно не трябва да се превръща в изкуство

Йорг Риоми, Publicis Groupe: Рекламата не може и вероятно не трябва да се превръща в изкуство

Вярвам, че ролята на творческия директор най-вече е да поддържа огъня жив, в смисъла на това да води и мотивира екипите по пътя към най-добрите идеи и решения за клиентите. В днешния дигитализиран свят от него се изисква и да управлява и балансира екипите и ресурсите, както и различните компетенции, нужни за креативността в динамичните платформи, която достига до целевата си аудитория и отбелязва успех - независимо дали в продажбите, обхвата, осведомеността, връзките с обществеността, ангажираността и др. Това са също критериите, на базата на които взимаме решения.
 

Йорг Риоми е главен творчески директор на Publicis Groupe за Централна и Източна Европа. Попитахме го кои са най-големите предизвикателства пред творческите екипи, както и как комуникацията в дигиталното пространство променя начина, по който рекламата работи. Интересните му отговори може да прочетете в страниците от специалното издание на списание "Мениджър" Creative Bulgaria:

Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Криза в коалицията: Борисов призова за преформатиране на правителството (ОБЗОР)
Airbus открива допълнителни производствени линии в САЩ и Китай за самолета A320neo
Министърът на финансите на САЩ: Тръмп има намерение да се срещне с китйския лидер Си в Южна Корея
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
На днешната дата, 15 октомври. Рождениците днес
11 начина да освободите ума си и да намалите усещането за стрес
Светлана Василева е новият шеф на "Нова телевизия"
Едно упражнение, което ще ви помогне да ободрите тялото си и да отслабнете