Манчестър Юнайтед влоши финансовите си перспективи след отпадането от Шампионската лига

Английският футболен клуб Манчестър Юнайтед понижи коригираните си прогнози за печалбата си преди лихви, данъци и амортизация (EBITDA), както и за приходите за текущата финансова година, след като отпадна от Шампионската лига и загуби възможността да играе допълнителни мачове и да получава пари от телевизионни права за тяхното излъчване.
Както се посочва в прессъобщението на клуба, коригираната EBITDA през фискалната година, която приключва през юни 2024 г., ще бъде 125-150 милиона паунда (158,1-189,7 млн. долара), а не 140-165 милиона паунда, както се очакваше преди.
Прогнозата за приходите е намалена до 635-665 милиона паунда от 650-680 милиона паунда.
В Шампионската лига Манчестър Юнайтед завърши на последно място в групата и не се класира за плейофите. Припомняме, че отборът е печелил този турнир три пъти в своята история.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Принц Уилям става пилот на хеликоптер за спешна помощ
Маркетинг |УниКредит Булбанк е банка на годината
Финанси | Advertorial |Доларът задържа печалбите си въпреки новините
Коментари |Забавно е да правиш невъзможното: 20 велики цитата от Уолт Дисни
Техники за успех | Advertorial |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.