Критично важни

Критично важни

Твърде често собственици на бизнес и предприемачи казват, че са бомбардирани от толкова много искания и проблеми, че срещат затруднения да подредят ежедневните кризи и възможностите за бизнеса. Как разпознавате предизвикателствата, които наистина се нуждаят от вашето внимание, в сравнение с по-малко критичните? В моя опит като бизнес основател, консултант и изпълнителен директор предлагам следния списък от ситуации, които винаги предполагат реална нужда от хора и бизнес лидерство и имат потенциал за дългосрочно положително въздействие върху крайния резултат и бизнес успех, пише Мартин Цвилинт в статия за Inc.

Вашият бизнес имидж намалява в очите на клиентите 

Обратната връзка с клиентите, онлайн ревютата и лошото обслужване на клиентите често се опростява като неоправдани очаквания на един или двама трудни за угаждане лица. Всъщност, трябва да отделяте време всеки ден за подобряване на взаимоотношенията с клиентите. Повечето доволни клиенти са основен ключ към успеха. Например Джеф Безос от Amazon винаги намира време за своите "божествено недоволни" клиенти като възможност, а не като дразнител. В резултат на това Amazon се класира високо за удовлетвореност на клиентите в продължение на много години подред и съответно нараства.

Забелязвате повече конфликти на лична основа между хора във вашия екип

Здравословните дебати и различията в мненията са добри и водят до необходимата промяна. Но всеки път, когато станете свидетел на лични словесни атаки или липса на ангажираност, трябва да изоставите всичко останало и да стигнете до дъното на проблема. Здравословната екипна култура е друг ключов двигател за растеж и победа. Проучванията показват, че положителната екипна култура в една организация може да доведе до 26% по-малко грешки, 22% по-висока производителност, 41% по-малко отсъствия и 30% по-голяма удовлетвореност на клиентите. Това е отплата, която не можете да си позволите да игнорирате.

Взаимоотношенията с главните доставчици и партньорите страдат

Вашата работа като бизнес лидер е да наемете точните хора на място рано и да осигурите непрекъсната комуникация и надзор, вместо да се опитвате сами да управлявате всички взаимоотношения на разрастващ се бизнес. Закъсненията при решаването на проблеми с клиенти или доставчици могат да ви струват повече за един ден, отколкото много компании правят за една година. Никога не трябва да сте твърде заети с ежедневни проблеми, за да се подготвите и да се справите с тези ситуации.

Не можете да намерите време за коучинг и наставничество

Дори и най-натоварените лидери намират време за управление, като се разхождат и изслушват своя екип. Може би сега е моментът да привлечете външни коучинг и мотивационни лектори, както и повече обучения. Не забравяйте да отделите време, за да сте в крак с лидерските тенденции и нужди.

Срещите с екипа ви изглеждат непродуктивни

Ако вашият екип не е напълно ангажиран, трябва да поемете водещата роля в стимулирането на участието чрез положителна мотивация, по-добро слушане или проактивно искане за обратна връзка. Позитивното екипно сътрудничество е култура, която трябва да насърчавате, за да увеличите производителността и способността да се променяте с пазара.

Топ служителите напускат заради по-добри възможности

Според моя опит служителите обикновено напускат, ако не са доволни от вас, а не от нивото на заплатата или дефиницията на длъжността си. Вашето предизвикателство тук е активно да изградите положителни взаимоотношения с ключови хора и да им покажете, че осигурявате кариерното развитие, за което те жадуват.

Виждате доказателства за етични компромиси в екипа

Всеки собственик на бизнес и предприемач трябва да бъде модел за подражание за доверие, добър морален компас и етика. Трябва да сте сигурни, че изпращате правилните сигнали и трябва да общувате и да действате решително, за да премахнете прегрешенията в това отношение. Нищо не може да бъде с по-висок приоритет.

Източник: Мартин Цвилинг, основател и СЕО на Startup Professionals, за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ