Wizz Air автоматизира връщането на пари за отменени полети

Wizz Air автоматизира връщането на пари за отменени полети

Wizz Air обяви днес, че в резултат на значително по-големия брой отменени полети, поради въведените ограничения за пътуване като мярка срещу разпространението на пандемията COVID-19, авиокомпанията е автоматизирала процеса на възстановяване на първоначално заплатената сума от индивидуални клиенти, като автоматично зарежда 120% от сумата в WIZZ акаунта на тези клиенти при анулиран полет.

Успоредно с въвеждането на автоматизирания процес на възстановяване на суми, авиокомпанията временно ще деактивира функцията си за онлайн подаване на искове за възстановяване на суми до 14 април 2020 г., за да гарантира, че ще може да се справи с над 100 пъти по-големия брой на случаи на анулирани полети, регистрирани напоследък. Wizz Air би искал да увери всички свои клиенти, че дори и да отнеме повече от обикновено, всички искове ще бъдат обработени и клиентите ще могат да се възползват от правото си на възстановяване за заплатената сума след анулиран полет (и).

Междувременно, авиокомпанията в момента приоритетно разработва автоматизиран процес на възстановяване на заплатени суми и за туристически агенции, но докато това стане факт, Wizz Air любезно моли туристическите агенции да се обръщат към кол центъра на авиокомпанията.

Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции – включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.

По време на тези изключително необичайни времена Wizz Air моли всички свои клиенти да запазят спокойствие и да използват винаги, когато е възможно, онлайн платформите за самообслужване на компанията, посочени в имейлите, за да бъде сведен до минимум трафика към изключително натоварените кол центрове.

Въпреки че е извън контрола на Wizz Air, авиокомпанията се извинява за причиненото неудобство в резултат рестрикциите за пътуване и отменените полети, и гарантира, че обработката на искове и процедурите по възстановяване на суми остават основен приоритет за компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Зеленски: Украйна ще се опита да поднови отново дипломатическия процес за прекратяване на войната с Русия
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Времето: Облачно и със значителни валежи в някои райони на страната
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня