Зарина Генчева: Стремежът към по-осъзнато потребление от страна на обществото трансформира начина, по който правим бизнес

Успехът на един изобретател зависи от редица фактори, сред които уникалността и стойността на неговото изобретение, според Зарина Генчева, управляващ директор на „Метрореклама. „Целта на външната реклама е повече хора да получават и усвояват информация, която да ги подтиква към действие. Идеите и технологиите са неизчерпаеми и непрекъснато залагаме на комбинацията от стандартно и нестандартно планиране на представянето на клиента в мрежата на „Метрореклама“. Например, използвайки архитектурата на дадена метростанция, ние сме я превръщали във футболно игрище, а влакчето в космически кораб.“
„Мoушън Артс“ ООД присъства на пазара за външна реклама в България от 26 години и се идентифицира с утвърдената търговска марка МЕТРОРЕКЛАМА. Водещата outdoor компания предлага голямо разнообразие от възможности за реклама на територията на големите градове в цялата страна, по Републиканската пътна мрежа, на територията на Софийското метро, магазините от веригите „Билла“ и „Кауфланд“, автотранспорта.
Q&A
Споделяте ли мнението, че за да постигне успех, всеки изобретател трябва да притежава бизнес мислене?
Въпреки че бизнес нагласата със сигурност може да бъде от полза за изобретателите, тя не е абсолютно изискване за успех. Най-важното качество на изобретателя е да има мечти и да вижда неща, които другите не забелязват, да има фантазия. Да проявява завидна смелост и устойчивост, за да може да свърши работата си до край. Считам, че точно тук се припокрива успешният бизнесмен с успешния изобретател. Разликите са, че изобретателите се фокусират основно върху създаването и разработването на нови идеи или технологии, докато бизнес мисленето включва разбиране на динамиката на пазара, идентифициране на възможности и ефективно комерсиализиране на изобретенията.
Кое е най-знаковото ви „изобретение“ в сферата на рекламния бизнес в България, с което се гордеете най-много?
Можем да се наречем „изобретатели“ в регионален аспект, защото създадохме и развиваме рекламата в Софийското метро от 2001 г. насам. Компанията управлява площите за печатна реклама, които са основна част от комуникационните канали на територията на столичното метро, а 22 години по-късно обслужваме рекламно 44 метростанции. Повече от 10 години компанията е национален рекламен оператор на международните вериги магазини БИЛЛА и КАУФЛАНД. Наша е заслугата и за сключването на първия договор за съвместно развитие с първата дошла в страната ни международна търговска верига, или т.нар. „ритейлър“. И към момента сме единствената компания, която предлага реклама на място на продажбите в България.
Бихте ли споделили примери за успешни проекти или кампании, които използват новаторски технологии и идеи във външната реклама?
Според много проучвания дори в днешното високо технологично време външната реклама е релевантна и вероятно по-влиятелна от другите типове реклама. Няколко от доказаните плюсове са, че тя не може да бъде изключена; тя е най-евтиният вид реклама на основа цената на рекламния контакт; аудиторията за външна реклама нараства с увеличаване на мобилността на населението; не са необходими допълнителни устройства за четене на рекламни съобщения; безплатна е за потребителя.
Внимателното и планирано съчетание на нестандартната с традиционната външна реклама води до огромна ефективност на кампаниите на нашите клиенти и достигането ѝ до максимален брой потребители. Новите технологии правят така, че в реaлно време да можеш да напазаруваш това, което ти е харесало, дори със специален промоционален код от визията в метрото. Горди сме, че от тази година въведохме green материал, който предлагаме на нашите клиенти при печатане на визии за билбордове, мегабордове и фасадни съоръжения. Стремежът към по-осъзнато потребление от страна на обществото трансформира начина, по който правим бизнес. Така нареченият „green baner“ е изцяло от рециклируем материал с по-добри показатели за здравина и издръжливост на външни условия. Едновременно с това той е три пъти по-лек и много по-удобен за монтаж. Качеството на печат и изработка е по-високо, което прави рекламата на клиентите ни максимално ефективна, а приносът на всички по веригата към разрешаването на глобалните климатични проблеми, по-осъзнат и качествен.
И накрая, но не на последно място, вярвам, че най-интересните проекти и най-значимите изобретения предстоят да бъдат реализирани както за бизнеса, така и за обществото, в името на по-доброто бъдеще на човечеството.
***
Бизнес визитка
Зарина Генчева е управляващ директор на „Метрореклама“, основател и председател на УС на Транспортната индоор и аутдоор рекламна асоциация (ТИАРА) – представител на българския outdoor рекламен бизнес в международната асоциация за външна реклама The World Out of Home Organization.
Материалът е част от седмото специално годишно издание „Жената е“, което може да бъде намерено в платформата за дигитално четене ZinZin и онлайн на manager.bg/списание
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Затягат режима за операторите на дронове
Политика |За първи път: Падат продажбите на най-големия производител на електрически коли в света
Автомобили |Перспективата за живот на луните на Сатурн се увеличава след направено откритие
Любопитно |Великобритания подсилва войските си с нова служба от ветерани и резервисти
Свят |Белият дом предлага всеобхватно споразумение на университетите, за да получат предимство при финансирането
Свят |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.