Зарина Генчева, управляващ директор на „Метрореклама“

Зарина Генчева, управляващ директор на „Метрореклама“

Според Зарина Генчева добрият мениджър трябва да бъде и добър психолог – да познава хората си не само като съвкупност от професионални качества, но и като черти на характера. „В комбинация с правилния психологически подход към всеки това ще гарантира максимална мотивация и съответно по-добри и дълготрайни резултати както за самия мениджър, така и за компанията в цялост“, допълва тя. „Метрореклама“ (МОУШЪН АРТС ООД) е рекламен оператор с над 20-годишна история и една от най-модерните outdoor компании в България. Компанията предлага най-голямо разнообразие от възможности за реклама на територията на големите градове в цялата страна, по Републиканската пътна мрежа, на територията на софийското метро, магазини от веригите „Билла“ и „Кауфланд“, автотранспорт, кина „Сине Гранд“. „Метрореклама“ разполага с най-големия технически отдел в сектора на външната реклама в България. Зарина Генчева вярва, че доброволчеството е акт, който сам по себе си ни кара да се чувстваме щастливи и пълноценни. „Резултатът за обществото идва с натрупване и постепенно. Надявам се, че нашата страна отново полага стабилни основи на добрите каузи, които временно бяха рухнали. Вярвам и искрено работя за това“, допълва тя.

Q&A

Проф. д-р Иво Петров:

- Доколко е важно една компания да бъде социално ангажирана и да подкрепя проекти за благото на обществото? По какъв начин добротворчеството добавя допълнителна стойност към успеха на компанията?

- Компанията е като семейство. Вярвам в ролята на семейството да възпитава, а социалната ангажираност в компанията прави точно това. Чрез нея и доброволческата работа с екипа ми взаимно се възпитаваме да даваме добро, защото няма нищо по-вдъхновяващо от усещането да си полезен. Длъжни сме да се грижим за общото, ако искаме да живеем по-добре. Ние сме зависими един от друг и колкото по-бързо осъзнаем това, толкова по-добре за всички ни.

Емил Нешев:

- Какво е вашето отношение към дейността на доброволците?

- За мен доброволчеството е мисия, то не е нещо, което се дава или взема насила. Доброволчеството е желанието да даваш, без да търсиш нищо в замяна, дори признание от обществото. Това не е материален, а духовен акт на съпричастност, който не зависи от финансови и икономически параметри. Възхищавам се на доброволците. Когато има доброволци, има и общество. Моето удовлетворение е, когато примерът ми бъде последван.

Стефан Иванов:

- Кой е съветът, който най-много обичате да давате?

- Да бъдем добри и да търсим доброто! Вярвам, че за доброто са необходими усилия и хората трябва да ги полагат ежедневно, защото са единствените усилия, които носят удовлетворение и които ни правят по-красиви. Доброто е много красиво!

Владимир Ампов – Графа:

- Какви са критериите ви за добри каузи, зад които да застанете?

- Всяка кауза, която цели да направи живота ни по-добър, по-справедлив и по-щастлив, заслужава да бъде подкрепена. Избирам каузите според това коя от тях носи смисъл за най-много хора – ще им помогне, ще ги промени, ще ги възпита, ще ги направи по-щастливи и ще даде възможност на мен и колегите ми да бъдем максимално полезни. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ