Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Coca-Cola се завърна към директните послания
Coca-Cola се завърна към простотата с новия си рекламен клип, който тръгва днес във Велкобритания. В него марката залага на позициониране на продуктите, а не на маркетингово, съобщение както в кампанията „Отвори път на щастието”.
"Рекламата е насочена предимно към майките и показва различни варианти на марката в различни размери за всеки повод. „Този творчески поглед идеално напомня на потребителите за вкуса и свежестта, които носят продуктите на марката, както и за възможността да ги намерят във всякакви форми и размери, с или без захар", коментира Катрен Слейт, маркетинг директор на Coca-Cola за Великобритания.
Coca-Cola не за първи път залага на този подход. Марката вече има редица подобни кампании в различни страни. Те са познати като "Coca-Cola за всеки" и се радват на успех сред публиката.
Една от тях може да видите тук: https://www.youtube.com/watch?v=WcWsHxTZ0SI
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.