Disney драстично е съкратил разходите за традиционните телевизионни мрежи

Disney драстично е съкратил разходите за традиционните телевизионни мрежи

Развлекателният гигант Walt Disney е намалил значително инвестициите си в програми за традиционните телевизионни мрежи като част от стратегията си за увеличаване на аудиторията и печалбата в ерата на стрийминг платформите, каза главният изпълнителен директор Боб Айгър, цитиран от Ройтерс.

Той сподели, че е анализирал традиционните медии, когато се е пенсионирал, преди се върне в Disney като главен изпълнителен директор през ноември 2022 г.

Айгър заключи, че традиционните канали като Ей Би Си все още служат като важен маркетингов инструмент и помагат да се достигне до по-възрастните зрители, които не гледат сериали като „Abbott Elementary“ в стрийминг платформите на Disney.

Все пак компанията е намалила „доста драстично нашите инвестиции в съдържание, специално насочено към тези традиционни мрежи“, каза Айгър на форума MoffettNathanson’s 2024 Media, Internet and Communications Conference 2024 в Ню Йорк.

„В момента се чувстваме комфортно с това, защото използваме тези мрежи ефикасно и ефективно“, каза той.

Предавания като „Abbott“ или „Grey's Anatomy“ бързо преминават към услугата за стрийминг Hulu на Disney, където привличат по-млада аудитория, сподели Айгър.

Стратегията позволява на Disney да амортизира разходите между платформите, добави изпълнителният директор.

Айгър също така заяви, че очаква непрекъснат растеж от бизнеса с тематични паркове на Disney, но може би не със същия темп като през последните години.

„Имаме двуцифрен ръст на приходите в този бизнес от доста време и това е невероятно“, каза той. „Но мисля, че сме и реалисти, тъй като осигуряването на двуцифрен ръст на приходите в бъдещето не е непременно толкова постижимо“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ