Мобилното приложение на SIKO – революция в плащанията към превозвачи

Мобилното приложение на SIKO – революция в плащанията към превозвачи

Мобилното приложение на SIKO – революция в плащанията към превозвачи

SIKO е ориентирана към иновативни решения, подобряващи средата на бизнеса, като последното такова е приложението SIKO app, което гарантира бързи и сигурни плащания на превозвачите. Компанията е един от лидерите и основен играч на спедиторския пазар у нас. SIKO стaртира през 2003 г. като превозвач със собствени бордови и хладилни камиони и впоследствие развива спедиторски и логистичен бизнес. Вече над 20 години SIKO расте и увеличава броя на клиенти, превозвачи и служители, стъпвайки в обувките на всеки от тях. Компанията се стреми да осигурява бързина, сигурност и спокойствие на своите клиенти. Екип от експерти в областта на спедицията и логистиката предлага специализирани услуги в сферата на международния транспорт на цели и групажни товари, складиране и логистика.

Най-краткият стандартен срок за плащане на спедиторския пазар: 28 дни. SIKO значително съкрати срока за плащане към своите доставчици. В момента стандартният срок, който компанията предлагам, е 28 календарни дни. Със сигурност, това е една от новостите в спедиторския и транспортен бранш у нас, който традиционно плаща на 45-ия ден. С помощта на SIKO app контрагентите на дружеството следят статуса по плащанията на своите фактури по всяко време и отвсякъде, а при нужда могат да заявят по-бързо плащане. SIKO app е без аналог в България и е гаранция за бързи, редовни и надеждни плащания. Приложението може да се свали от App Store и от Google Play.

„За успеха на една компания са нужни иновативно мислене и усърдие. Разбира се, и екип, който да вярва в теб и на когото ти да можеш да разчиташ. Създаването на приложението ни SIKO app е отличен пример и доказателство за това. По идея на един от спедиторите ни, Стела Илиева, и вдъхновен от желанието ни да дадем още по- добри условия на превозвачите, бих казал, че SIKO app е революционно решение за нашата спедиторска действителност. SIKO е една от малкото компании в бранша, която плаща в такъв кратък срок и предоставя опцията „Бързо плащане“, с което се надяваме, че още повече улесняваме контрагентите ни. Искахме да облекчим „товара“, който носят превозвачите, защото обикновено те поемат цялата финансова тежест в този бизнес. Вярваме, че приложението е и един от инструментите да гарантираме прозрачност и коректност в работните ни и финансови отношения с нашите партньори.“, споделя Мариян Цеков, акционер и оперативен директор в SIKO.

Контрагентите на SIKO могат да заявят услугата „Бързо плащане“. От началото на месец декември компанията направи още едно нововъведение в приложението, което за спедиторския пазар у нас е уникална услуга. Налична е опцията „Бързо плащане“, която дава възможност на превозвачите на SIKO да заявят по-бързо изплащане на сумата по своята фактура, ако изпаднат в нужда. Плащането в този случай се осъществява в технически възможен период – от 24 до 72 часа.

„Една от последните ни иновации, мобилното ни приложение SIKO app, е идея на наш колега. За неговото реализиране мениджмънтът вложи цялото си сърце и немалък ресурс. И заслугата не е нито само на мениджмънта, нито само на Стела, а на тяхната екипната и сплотена работа и общото им желание да променяме средата в сферата на спедицията към по-добро.”, споделя Веселина Петева, HR мениджър в SIKO, интервю с която можете да прочетете тук.

Мобилното приложение SIKO app цели да гарантира повече сигурност и спокойствие у контрагентите на SIKO, докато управляват и планират финансовите си операции. Всеки потребител, създал профил в приложението SIKO app, може да използва наличните функционалности и съдържание на приложението и през десктоп версия. Това става на адрес https://sikoapp.sikotrans.com/, а самата регистрацията е посредством бутона Registration.

Ако потребител вече има създаден профил в приложението, единственото, което трябва да направи, за да използва десктоп версията му, е да натисне бутона Sign in и да въведе електронния си адрес и парола, които е използвал при създаването на профила си в SIKO app.

За пълно удобство на потребителя и при въпроси, от негова страна, той може да се свърже директно с представител на компанията през самото приложение или като изпрати e-mail на payments@sikotrans.com.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ