Мобилното приложение на SIKO – революция в плащанията към превозвачи

Мобилното приложение на SIKO – революция в плащанията към превозвачи

SIKO е ориентирана към иновативни решения, подобряващи средата на бизнеса, като последното такова е приложението SIKO app, което гарантира бързи и сигурни плащания на превозвачите. Компанията е един от лидерите и основен играч на спедиторския пазар у нас. SIKO стaртира през 2003 г. като превозвач със собствени бордови и хладилни камиони и впоследствие развива спедиторски и логистичен бизнес. Вече над 20 години SIKO расте и увеличава броя на клиенти, превозвачи и служители, стъпвайки в обувките на всеки от тях. Компанията се стреми да осигурява бързина, сигурност и спокойствие на своите клиенти. Екип от експерти в областта на спедицията и логистиката предлага специализирани услуги в сферата на международния транспорт на цели и групажни товари, складиране и логистика.

Най-краткият стандартен срок за плащане на спедиторския пазар: 28 дни. SIKO значително съкрати срока за плащане към своите доставчици. В момента стандартният срок, който компанията предлагам, е 28 календарни дни. Със сигурност, това е една от новостите в спедиторския и транспортен бранш у нас, който традиционно плаща на 45-ия ден. С помощта на SIKO app контрагентите на дружеството следят статуса по плащанията на своите фактури по всяко време и отвсякъде, а при нужда могат да заявят по-бързо плащане. SIKO app е без аналог в България и е гаранция за бързи, редовни и надеждни плащания. Приложението може да се свали от App Store и от Google Play.

„За успеха на една компания са нужни иновативно мислене и усърдие. Разбира се, и екип, който да вярва в теб и на когото ти да можеш да разчиташ. Създаването на приложението ни SIKO app е отличен пример и доказателство за това. По идея на един от спедиторите ни, Стела Илиева, и вдъхновен от желанието ни да дадем още по- добри условия на превозвачите, бих казал, че SIKO app е революционно решение за нашата спедиторска действителност. SIKO е една от малкото компании в бранша, която плаща в такъв кратък срок и предоставя опцията „Бързо плащане“, с което се надяваме, че още повече улесняваме контрагентите ни. Искахме да облекчим „товара“, който носят превозвачите, защото обикновено те поемат цялата финансова тежест в този бизнес. Вярваме, че приложението е и един от инструментите да гарантираме прозрачност и коректност в работните ни и финансови отношения с нашите партньори.“, споделя Мариян Цеков, акционер и оперативен директор в SIKO.

Контрагентите на SIKO могат да заявят услугата „Бързо плащане“. От началото на месец декември компанията направи още едно нововъведение в приложението, което за спедиторския пазар у нас е уникална услуга. Налична е опцията „Бързо плащане“, която дава възможност на превозвачите на SIKO да заявят по-бързо изплащане на сумата по своята фактура, ако изпаднат в нужда. Плащането в този случай се осъществява в технически възможен период – от 24 до 72 часа.

„Една от последните ни иновации, мобилното ни приложение SIKO app, е идея на наш колега. За неговото реализиране мениджмънтът вложи цялото си сърце и немалък ресурс. И заслугата не е нито само на мениджмънта, нито само на Стела, а на тяхната екипната и сплотена работа и общото им желание да променяме средата в сферата на спедицията към по-добро.”, споделя Веселина Петева, HR мениджър в SIKO, интервю с която можете да прочетете тук.

Мобилното приложение SIKO app цели да гарантира повече сигурност и спокойствие у контрагентите на SIKO, докато управляват и планират финансовите си операции. Всеки потребител, създал профил в приложението SIKO app, може да използва наличните функционалности и съдържание на приложението и през десктоп версия. Това става на адрес https://sikoapp.sikotrans.com/, а самата регистрацията е посредством бутона Registration.

Ако потребител вече има създаден профил в приложението, единственото, което трябва да направи, за да използва десктоп версията му, е да натисне бутона Sign in и да въведе електронния си адрес и парола, които е използвал при създаването на профила си в SIKO app.

За пълно удобство на потребителя и при въпроси, от негова страна, той може да се свърже директно с представител на компанията през самото приложение или като изпрати e-mail на payments@sikotrans.com.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
На днешната дата, 25 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании