Новият шеф на Starbucks с план за фундаментални промени, за да върне клиентите на веригата

Новият шеф на Starbucks с план за фундаментални промени, за да върне клиентите на веригата

Новият шеф на Starbucks обеща да разтърси „прекалено сложното меню“ в опит да преобърне посоката на ве,игата кафенета. Брайън Никъл, който се присъедини към компанията като главен изпълнителен директор през септември, каза, че Starbucks трябва да „промени фундаментално“ стратегията си, за да спечели обратно клиенти, съобщава британският в. Guardian.

Веригата кафенета отчете спад в продажбите, приходите и печалбата през четвъртото тримесечие на фона на слабото търсене на вътрешния пазар в САЩ и в Китай, което подчертава предизвикателствата пред новия ѝ шеф. Във видео съобщение Никол каза, че е чул от клиенти, че веригата се е „отдалечила от своето ядро“ и я посещават все по-рядко.

„За да приветстваме всички наши клиенти обратно и да се върнем към растеж, трябва да променим фундаментално нашата скорошна стратегия“, каза Никъл. Той добави, че компанията ще опрости своето „прекалено сложно меню“ и ще промени стратегията си за ценообразуване, така че клиентите да почувстват, че „Starbucks си заслужава“.

Клиентите обърнаха гръб на по-скъпите напитки в Starbucks, докато ограничаваха разходите си. Световните продажби на веригата спаднаха със 7% през трите месеца до края на септември, докато печалбите ще бъдат с 25% по-ниски в сравнение със същия период на миналата година. Продажбите в американските клонове бяха с 6% по-ниски през последните три месеца, докато в Китай те се сринаха с 14%. Акциите на Starbucks поевтиняха с около 4% по време на извънработната търговия във вторник. Въпреки това, акциите са спечелили почти 28%, откакто компанията назначи Никъл за свой нов главен изпълнителен директор през август, когато той напусна мексиканската верига за хранене Chipotle.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ