Reebok дърпа надолу Adidas

Reebok дърпа надолу Adidas

Вторият по големина в света производител на спортно облекло Adidаs излезе на загуба в тримесечието в края на 2012 г. Основната причина е голямо понижаване на стойността на притежаваната от нея марка Reebok, сочи Би Би Си.

Групата Adidas отчита в периода загуби от 239 милиона евро, след като ревизира очакванията си за растеж на продажбите на продукти Reebok. Тя отписа 265 милиона евро заради прогноза за спад на интереса към бранда.

По-рано през миналата година компанията намали целите си за продажби на Reebok стоки с една трета до 2015 г.

За цялата минала година печалбите й паднаха с 3,4% до 920 милиона евро, което все пак е забележителен резултат.

Лоши продажби на Reebok има основно в Северна и Латинска Америка. Adidas купи марката през 2005 г. Оттогава опитва да продава спортните й обувки с дизайн, оптимизиращ тонуса на мускулите, но усилията й не дават желания резултат. Сега германската корпорация опитва да препозиционира бранда на пазара, като активно рекламира дрехите му за различни видове упражнения, йога и спортни танци.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тейлър Суифт измести Мадона в класацията на най-успешните музикални изпълнители
Румен Спецов освободи председателя на УС на "Лукойл" Евгени Маняхин
Цената на биткойна падна под 90 хил. долара за първи път от седем месеца
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
КС: Председателят на НС няма право да се произнася еднолично за национален референдум
Сундар Пичай: Никоя компания няма да бъде защитена, ако AI балонът се спука
Гръцките железници започват 24-часова стачка
Обществено обсъждане: Предвижда се нов единен електронен билет за влак, автобус, самолет и воден транспорт