Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Кои продукти са с най-добро съотношение цена-качество у нас
Продукти и компании като Volkswagen, Lidl, Milka, Олинеза, Верея и Nestlé, са сред избраните от българските потребители примери за най-добро съотношение между цена и качество на българския пазар.
Резултатите се базират на първото за България проучване Best Buy Award (www.bestbuyaward.org)*, което се проведе през месец февруари тази година от независимата швейцарска организация за сертификации ICERTIAS - International Certification Association (www.icertias.com), със седалище в Цюрих, Швейцария.
Чрез проучването Best Buy Award, швейцарската организация измерва удовлетворението и личния опит на гражданите относно цената и качеството на продуктите и услугите, които се предлагат на пазара.
Изследването обхваща повече от 50 различни комерсиални и некомерсиални категории като магазини за търговия на дребно, хранителни стоки, дрехи, обувки, козметика, дребна техника, телекомуникации, туристически агенции, дестинации за почивка и много други.
Първите места в някои от категориите на проучването за България заемат:
- Milka (категория „Производител на шоколадови изделия”)
- Верея (категория „Производител на мляко”)
- Nivea (категория „Душгел”)
- ДСК банка (категория „Банка, финансова институция”)
- Medix (категория „Домакински препарати за почистване”)
- Шуменско (категория „Светла бира”)
-OMV (категория „Верига бензиностанции”)
- Vivacom (категория „Доставчик на мобилни телефонни услуги”) и др.
*В проучването са обхванати 1200 български граждани над 15-годишна възраст, които използват интернет. Анкетата е проведена чрез онлайн въпросници по метода CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Всички въпроси са с отворен край, т.е. на анкетираните не са предоставени варианти за отговор, а са избрали свободно имената на производителите или фирмите предлагащи услуги, които според тях предлагат най-добро съотношение между цена и качество на пазара.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.