Къде обядва деловият свят?

Къде обядва деловият свят?

Къде обядва деловият свят?

Ако управлявате заведение за хранене, знаете, че тълпата в петък вечер е винаги добре дошла и жизнено необходима за вашия седмичен оборот. Но само това не стига за доброто ви име.

Престижът ще дойде от друго място - ако успеете да се рекламирате ефективно сред мениджърите. Британското електронно издание UTalkMarketing дава няколко препоръки как да го направите:

1. Събития със създаване на контакти. На предприемачите, ръководителите на всички равнища и офис служителите в контакт с клиентите често им се налага да поговорят с партньорите си някъде извън офиса. Защо не във вашия ресторант? Ако заведението ви се намира в по-голям град, имайте предвид, че тези хора често са отседнали в близките хотели и веднага щом се събудят, сутрин трябва да се срещнат с колегите си по работа.

Предложете бизнес закуска в тиха и дискретна атмосфера. Отпечатайте рекламни брошури и ги разпространете близо до хотелите и до държавните административни сгради. Сложете своя реклама в местните бизнес списания.

2. Рекламирайте също предложение за бизнес обяд. Изпратете офертата си по електронната поща на офис мениджърите в големите компании с известен търговски интерес във вашия град. Отговорните за административната работа често определят графика на командировките и местата, посещавани от представителите на техните компании.

3. Измислете вкусни награди. Можете да предложите специален безплатен десерт или друг специалитет при повторно посещение на ресторанта в рамките на 3 дни.

4. Направете всичко възможно да оборудвате заведението с безжичен интернет и отбележете това предимство навсякъде, включително в брошурите и печатната си реклама безжичен интернет. Ако разполагате с пространство за по-дълго съобщение, споменете социалната мрежа LinkedIn и другите популярни информационни бизнес сайтове. Имената им ще подсетят гостите, че връзката с мрежата по време на един бизнес обяд или вечеря би им била полезна.

5. Направете книга "Аз бях тук". След това я предложете на клиентите си от бизнеса, като ги помолите да се подпишат поименно. Там може би те ще срещнат имената на позабравени бизнес партньори и приятели и ще могат да разберат „кой е бил тук”. Освен това ще съберете ценни мнения във връзка с това как да подобрите предлаганата от вас услуга.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ