Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Къде обядва деловият свят?

Ако управлявате заведение за хранене, знаете, че тълпата в петък вечер е винаги добре дошла и жизнено необходима за вашия седмичен оборот. Но само това не стига за доброто ви име.
Престижът ще дойде от друго място - ако успеете да се рекламирате ефективно сред мениджърите. Британското електронно издание UTalkMarketing дава няколко препоръки как да го направите:
1. Събития със създаване на контакти. На предприемачите, ръководителите на всички равнища и офис служителите в контакт с клиентите често им се налага да поговорят с партньорите си някъде извън офиса. Защо не във вашия ресторант? Ако заведението ви се намира в по-голям град, имайте предвид, че тези хора често са отседнали в близките хотели и веднага щом се събудят, сутрин трябва да се срещнат с колегите си по работа.
Предложете бизнес закуска в тиха и дискретна атмосфера. Отпечатайте рекламни брошури и ги разпространете близо до хотелите и до държавните административни сгради. Сложете своя реклама в местните бизнес списания.
2. Рекламирайте също предложение за бизнес обяд. Изпратете офертата си по електронната поща на офис мениджърите в големите компании с известен търговски интерес във вашия град. Отговорните за административната работа често определят графика на командировките и местата, посещавани от представителите на техните компании.
3. Измислете вкусни награди. Можете да предложите специален безплатен десерт или друг специалитет при повторно посещение на ресторанта в рамките на 3 дни.
4. Направете всичко възможно да оборудвате заведението с безжичен интернет и отбележете това предимство навсякъде, включително в брошурите и печатната си реклама безжичен интернет. Ако разполагате с пространство за по-дълго съобщение, споменете социалната мрежа LinkedIn и другите популярни информационни бизнес сайтове. Имената им ще подсетят гостите, че връзката с мрежата по време на един бизнес обяд или вечеря би им била полезна.
5. Направете книга "Аз бях тук". След това я предложете на клиентите си от бизнеса, като ги помолите да се подпишат поименно. Там може би те ще срещнат имената на позабравени бизнес партньори и приятели и ще могат да разберат „кой е бил тук”. Освен това ще съберете ценни мнения във връзка с това как да подобрите предлаганата от вас услуга.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Shein планира първите си постоянни магазини във Франция, но разгневи местните търговци
Компании |Аукционна къща Christie's излага на търг шедьовъра „Зимното яйце“ на Фаберже
Бизнес |Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Компании |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.