Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Марката губи значение в онлайн каталозите на автомобили

Когато избират автомобили в интернет, клиентите не са лоялни към марката, отбелязва brandrepublic.com. Докато разглеждат сайтовете за продан, 70% от потребителите „забравят” кои са любимите им автомобилни компании. Това сочат данните от проучване на британския интернет аукцион Auto Trader.
Две трети от купувачите правят в интернет предварителните си проучвания на пазара, преди да решат коя кола да си купят. При избора си на автомобил потребителите на мрежата са впечатлени най-вече от онлайн рекламата. Само 12% от тях твърдят, че каквито и оферти да видят, има само една марка кола, която биха си купили. 70 на сто от купувачите по-скоро биха направили компромис с предпочитанията си към някои от производителите и биха си купили друга марка, защото са видели изгодно предложение в интернет.
Изследването на Auto Trader показва още, че интернет е най-влиятелната медия, що се отнася до избора на автомобил, който е ключов в живота на хората. Най-въздействащи след него са телевизията, списанията и вестниците.
Цената и сигурността остават водещите критерии при търсенето на ново превозно средство. Важни са и застрахователните разходи. Екологията и по-малката вреда за околната среда са почти без значение за избиращите нов автомобил.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Социалният министър: Възрастта за пенсиониране не трябва да се увеличава
Политика |Луис де Гиндос: ЕЦБ подкрепя по-малко банкови буфери и по-прости правила за малките кредитори
Финанси |Nike отчита изненадващ ръст на приходите на фона на усилията за преструктуриране
Компании |САЩ и Франция ще проведат военна мисия за противодействие на Китай в космоса
Свят |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.