Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Марката губи значение в онлайн каталозите на автомобили
Когато избират автомобили в интернет, клиентите не са лоялни към марката, отбелязва brandrepublic.com. Докато разглеждат сайтовете за продан, 70% от потребителите „забравят” кои са любимите им автомобилни компании. Това сочат данните от проучване на британския интернет аукцион Auto Trader.
Две трети от купувачите правят в интернет предварителните си проучвания на пазара, преди да решат коя кола да си купят. При избора си на автомобил потребителите на мрежата са впечатлени най-вече от онлайн рекламата. Само 12% от тях твърдят, че каквито и оферти да видят, има само една марка кола, която биха си купили. 70 на сто от купувачите по-скоро биха направили компромис с предпочитанията си към някои от производителите и биха си купили друга марка, защото са видели изгодно предложение в интернет.
Изследването на Auto Trader показва още, че интернет е най-влиятелната медия, що се отнася до избора на автомобил, който е ключов в живота на хората. Най-въздействащи след него са телевизията, списанията и вестниците.
Цената и сигурността остават водещите критерии при търсенето на ново превозно средство. Важни са и застрахователните разходи. Екологията и по-малката вреда за околната среда са почти без значение за избиращите нов автомобил.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.