Марката губи значение в онлайн каталозите на автомобили

Марката губи значение в онлайн каталозите на автомобили

Когато избират автомобили в интернет, клиентите не са лоялни към марката, отбелязва brandrepublic.com. Докато разглеждат сайтовете за продан, 70% от потребителите „забравят” кои са любимите им автомобилни компании. Това сочат данните от проучване на британския интернет аукцион Auto Trader.

Две трети от купувачите правят в интернет предварителните си проучвания на пазара, преди да решат коя кола да си купят. При избора си на автомобил потребителите на мрежата са впечатлени най-вече от онлайн рекламата. Само 12% от тях твърдят, че каквито и оферти да видят, има само една марка кола, която биха си купили. 70 на сто от купувачите по-скоро биха направили компромис с предпочитанията си към някои от производителите и биха си купили друга марка, защото са видели изгодно предложение в интернет.

Изследването на Auto Trader показва още, че интернет е най-влиятелната медия, що се отнася до избора на автомобил, който е ключов в живота на хората. Най-въздействащи след него са телевизията, списанията и вестниците.

Цената и сигурността остават водещите критерии при търсенето на ново превозно средство. Важни са и застрахователните разходи. Екологията и по-малката вреда за околната среда са почти без значение за избиращите нов автомобил. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара