Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Мениджъри, пишете спешно правила за поведение в социалните мрежи!
Компаниите от всички браншове откриха ползите от присъствието си в социалните мрежи. Всички те обаче страдат от липсата на обща политика, която да регулира действията на служителите им в социалните мрежи, пише „Ройтерс”.
Facebook, Twitter, LinkedIn и другите социални мрежи безспорно помагат за популяризирането на марката. В социалните мрежи обаче често изтича вътрешнофирмена информация, провеждат се неизгодни за имиджа публични дискусии и се коментира кариерното положение на служителите.
Американската компания Avvo например вече усети нуждата от прости и ясно формулирани правила за регулация на изявленията и действията на служителите в социалните мрежи.
Avvo създаде и публикува на сайта си наръчник за поведение на служителите в социалните мрежи (Avvo Social Media Participation Guidelines). Наръчникът коментира, че поведението в интернет е не по-малко важно и влиятелно от реалното и че виртуалното поведение сериозно влияе на професионалния имидж.
Експертите твърдят, че опитът да се контролира потокът в социалните мрежи е обречен на неуспех, защото в тях непрекъснато се излива твърде много информация и се изявяват много гласове.
И все пак, ако всяка компания създаде собствен наръчник за поведението на служителите в социалните мрежи, както Avvo, корпоративният имидж в общ план би бил регулиран по-добре. А може би най-полезна би била инициативата да се създаде общ текст с препоръки в тази насока, който да се отнася за бизнеса във всички браншове.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.