Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Най-големият мол у нас отваря врати
Най-големият мол в България ще отвори врати днес. Paradise Centеr ще започне да посреща първите си гости от 11 часа. Ръководството на търговския център е подготвило множество приятни изненади и подаръци за посетителите си.
Сред специалните гости ще е и една от най-актуалните звезди на световната музикална сцена Deep Low T, който завладя класациите със супер хита си Casablanca. Единствено в Paradise Centеr феновете му ще имат възможност да се снимат с него и да получат автограф. За доброто настроение през целия ден ще се грижат Яна и Мартен, актьорите от „Пълна лудница", Графа, Дивна, Ангел и Моисей, Мей, Рафи, Скилър, Хипнотик и Миро.
Децата ще бъдат посрещани от любими детски герои (Мики Маус, Бъгс Бъни). Ще има ателие за рисунки на лице, детски грим и детски прически, артистичен конкурс. Ще има много танци, пеене, сценично поведение, детска дискотека и танцови школи, фокусник с моделиращи балони и много други.
Paradise Centеr е най-мащабният проект в България със 190 хил.кв.м. разгърната застроена площ и без аналог от архитектурна гледна точка в Европа. Дизайнът на мола е дело на английското архитектурно студио RTKL. Със своята 40-годишна история и с над 4 млн. кв. м проектирана търговска площ, RTKL е едно от водещите бюра от бранша в света.
Основната идея в концепцията е синергията между човека и природата, която е въплътена както в логото на проекта, така и във всеки един детайл от сградата, смятат реализаторите на проекта.
Затова в Paradise Centеr са обособени четири интериорни зони - булевард, каньон, тераса и градина, които ще се открояват с различна концепция и стил.
Първата зона, Булевардът, ще е истинска търговска улица, с тротоар, дървета, модни магазини от висок и средно висок клас, банки, аптеки, магазини за бижута и подаръци. Каньонът и Терасата са други две зони в Paradise Centеr центъра, които са с провокативен дизайн и са емблематични за интериора на мола.
В сърцето на проекта е естествената Градина - сред дневна светлина два водопада и езеро с мост ще са разположени в централния атриум.
Търговският център е разположен на три основни пътни артерии: бул. „Черни връх" , ул. „Сребърна" и бул. „Тодор Каблешков".
В новия търговски център ще има почти всички големи международни вериги, представени у нас, сред които H&M, Collective, Canali, Polo Ralph Lauren, Vogue, Dirk Bikkembergs, Cesare Paciotti, Marks & Spencer, 4US, Zara и много други.
Хранителният магазин, разположен на площ от 8 хил. кв. м, ще бъде на френската верига магазини Carrefour.
Освен магазини, молът ще предлага на посетителите си и много забавления за цялото семейство, най-голямата боулинг зала у нас, 14 кино салона. Ценителите на седмото изкуство ще могат да гледат в първата у нас 4DX кино зала със 100 места най-новите премиери на големия екран. Ще има и ново поколение зала за катерене, изградена от Walltopia. В залата, наречена Funtopia, от ново поколение за боулдър катерене (катерене на ниски стени), начинаещи и напреднали, семейства и фирмени клиенти, ще могат да предизвикат гравитацията с екстремни, логически и спортни игри.
Ресторанти с панорамни тераси и клубна музика ще посрещат клиенти в новия мол. Познатият ресторант Happy е с изцяло нова концепция с грил и барбекю. Гръцки рибен ресторант, бирария с рок на живо, италиански ресторант, българска кухня и няколко формата кафенета и сладкарници ще предлагат интернационална кухня и атмосфера. Сред наемателите за пръв път на пазара ще видим и сладкарската верига Dodoni.
В първия лайфстайл мол в страната ще отворят врати и Orange fitness център с басейн с олимпийски размер, фитнес, скуош зала и зона за спа и релакс, спининг и йога. Sofia Event Center ще предложи най-новото място за събития в столицата, със зала за 2000 човека и открита панорамна тераса.
Сензация ще предизвика и Playground Paradise Land – първият тематичен увеселителен парк. Уникалният за България проект е дело на водещия италиански дизайнер Валерио Мацоли, известен с проектирането на атракции за DISNEYLAND по цял свят. Паркът ще включва 11 атракциона, сред които тематична „Шоколадова фабрика“ за цялото семейство – деца, тинейджъри и възрастни.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.