Новото Ferrari струва повече от пари

Новото Ferrari струва повече от пари

Всеки, който иска да притежава най-новия модел Ferrari – LaFerrari – трябва да има колекция от поне 20 до 30 автомобила на компанията в гаража си. Това заяви изпълнителният директор на луксозната марка за Северна Америка Марко Матиачи, цитиран от Business Insider.

По думите му славата също не е достатъчна, освен парите, за да стане човек собственик на свръхлуксозния автомобил. Място в съвсем ограничения списък на желаещите да си купят LaFerrari има само за страстни привърженици на италианската компания. 

Запитан дали Барак Обама например би могъл да си купи модела, чиято стойност се оценява на 1,3 милиона долара, Матиачи е отговорил „Може би”. Но е отбелязал, че няколко души с много висок профил вече са подавали заявка за покупка и са получили отказ.

Говорейки за марката, той е сравнил автомобилите Ferrari с картини на Пикасо, заради наследството, качеството и ексклузивността да ги притежаваш.

Новата суперкола на Ferrari беше представена на автомобилното изложение в Женева през март. Тя вдига 60 км/ч за по-малко от три секунди. Максималната й скорост е 350 км/ч. Разполага с 950 конски сили, създавани от комбинацията на двигателя й V12 с уникалната й хибридна система HY-KERS.

Веднага щом LaFerrari бе представена, до производителя са пристигнали близо 1000 молби за покупка.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС