Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Производителите на безалкохолни напитки остро възразиха срещу изнесени данни от Федерацията на потребителите

Остро възражение отправи днес Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки по повод изявления на изпълнителния секретар на Федерацията на потребителите Емил Георгиев.
На пресконференция, дадена от Федерацията на потребителите "Георгиев публично обвинява бутилировачи на минерални и изворни води в неспазване на българското законодателство", се казва в становище на Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки, разпространено до медиите. Асоциацията заявява категоричното си несъгласие със съдържанието и посланията на конференцията, "тъй като те са неверни, некоректно представени и подвеждащи потребителите", се посочва в становището.
"Внушението към българския потребител за лъжа, за масово предлагане на води под фалшиви етикети, за хаос в бранша на производителите на безалкохолни напитки е напълно безпочвени. Подобни материали екплоатират представители на граждански сдружения, които може би сами не подозират, че са използвани не за защита на гражданските, а на конкретни корпоративни интереси. Ето защо подобни изявления в медиите разглеждаме като необосновани и подвеждащи, както за потребителите, така и за нашите партньори. В допълнение, те уронват имиджа на компании с доказана история и традиции, които градят постиженията си с ежедневна коректност, лоялност и прозрачност към своите клиенти, партньори и към българското общество.", казват още от Асоциацията и декларират категорично, че всички нейни членове спазват изрядно българското и европейско законодателство. "Официални потвърждения за пълно съответствие с всички законови изисквания за етикиране са предоставяни нееднократно от страна на компетентните институции при осъществявания системен контрол за съответствие на продуктите и дейностите по бутилиране.", посочват от организацията и добавят подробни аргументи в подкрепа:
- Информацията на етикетите на бутилираните води е максимално изчерпателна.
- Без никакви изключения компаниите, членуващи в Асоциацията посочват източникът, от който се добиват натуралните минерални и изворни води.
- Етикетите са обозначени с информация за продукта, за неговия вид и характеристики, произход, приложени обработки, нетното количество, условия на съхранение, срок на трайност, използван материал на опаковката и нейната рециклируемост, за начина по който производителя изпълнява задълженията към опазване на околната среда, вкл. на етапа след края на жизнения цикъл на продукта.
- Цялата информация на етикетите се базира на комплексни мерки (ежедневен мониторинг, надлежни и документирани изпитвания и проверки) в рамките на поддържаните от компаниите системи за осигуряване на проследимост, безопасност и стриктно спазване на нормативните изисквания и добрите практики при осъществяване на дейност по бутилиране на води.
- На етикетите е указан и телефон на потребителя, именно с цел предоставяне на обратна връзка към отговорния за продукта бутилировач.
"Потребителите са информационно обезпечени във всякакъв смисъл, те са нашите клиенти и ние се отнасяме с огромен респект към тях.", отбелязват от Асоциацията и в заключение отправят покана към изпълнителния секретар на Федерацията на потребителите на среща с организацията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Технологичният сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |DeepL обмисля първично публично предлагане в САЩ
Технологии |Мартин Димитров: До края на годината дефицитът ще бъде 5,1%
Икономика |"Възраждане" се обяви против увеличаването на тавана за работници от трети страни в предприятията
Политика |Българин е сред задържаните на хуманитарната флотилия за Газа
Общество |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.