Цифрите ликвидираха творчеството в рекламата

Цифрите ликвидираха творчеството в рекламата

Когато икономиката отслабва, маркетолозите стават нервни. Когато и продажбите последват този пример, клиентите спират да оценяват творческите идеи и се взират в цифрите, пише електронното издание Advertising age.

Както видеото уби радио звездите, така цифрите убиха творчеството в рекламата. Повечето агенции днес съсредоточават усилията си да помагат на клиентите си да приспособят проектите си към новите технологии за по-добра връзка с потребителите, да развиват мощни инструменти, с които да привлекат повече хора към продукта си. Работата е там, че творчеството в рекламата не се измерва в количество. Много компании, подплашени от кризата забравиха, че не е нужно да достигнат до възможно най-много потребители, а да докоснат истински ключовата си аудитория, коментират от Advertising age. Това се постига с креативни идеи. А когато маркетингвата стратегия е базирана изцяло на числа, творците губят желание да хабят време, за креативност.

Много лесно забравихме, че марките не се измерват само в пари, а изграждат емоционални връзки с клиентите си. Те са прилепчиви, Малкълм Гладуел описва това тяхно свойство изключително добре в книгата си „Повратната точка”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Почти всички училища в Англия забраниха изполването на мобилни телефони
Уиткоф се срещна с Путин, Тръмп призова Русия да „размърда“ по отношение на прекратяването на огъня в Украйна
На днешната дата, 12 април. Лазаровден
Тръмп твърди, че се е справил отлично с когнитивен тест по време на годишения си медицински преглед
Колко би струвал произведен в САЩ iPhone?
Гренландия и митата: Датчаните бойкотират американските стоки
Шефът на испанския клон на Siemens и семейството му загинаха при катастрофа на хеликоптер в Ню Йорк
Генералният секретар на НАТО: Русия може да разположи ядрени оръжия в космоса