Четиво в аванс: Копирайтинг в Instagram от Пьотр Панда

Новият бестеслър от автора на убедително-позитивния стил — Пьотр Панда! Уникален учебник по професионален копирайтинг в Instagram, подходящ за инфлуенсъри, копирайтъри, блогъри, предприемачи и всички, които искат да овладеят силата на думите.
- Кои думи привличат вниманието само с един поглед?
- Какво е необходимо за написването на продаващо, но същевременно информативно съдържание?
- Как да въздействаме на читателите, за да ни запомнят?
Огромно количество практически примери и правила за създаване на ярки публикации на всякакви теми. Авторът открито споделя своите професионални методи и стъпка по стъпка ни учи как да пишем разкошни текстове.
Обърнете внимание! Книгата учи да не натрапваме нещо насила и да не пишем шаблонни "продаващи" текстове по схеми, отдавна омръзнали на всички. Книгата учи да мислим и да усещаме текстовете. Да ги правим други: умни, интересни, убедителни.
Научете се да се откроявате на фона на другите. Започнете да блестите ярко с помощта на специално авторско съдържание. Това е книга, която отваря очите за силата на текста и възможностите на масовото убеждаване. Това е книга, която ще промени изцяло вашия Instagram.
Пьотр Панда е създател на мултипроекта “Панда — Копирайтинг” и автор на убедително-позитивния стил. Сред клиентите и партньорите му са руски и международни компании, като BMW, Алмаз Холдинг, МТТ, а също и руското Министерство на извънредните ситуации.
В редовната ни рубрика „Четиво в аванс“ сега предлагаме откъс от книгата, която у нас е представена на пазара от издателство „Locus“
***
4-те съставни части на добрата публикация
Леко успокоителен пролог
Лично аз съм от хората, които, като видят огромната структура на материала, веднага се омърлушват. Някак предварително се страхувам, че ще се объркам и няма да го запомня. Мисълта “леле, колко много неща” пречи на комфортното четене.
Бързам да ви успокоя – независимо че структурата на този раздел наистина не е проста, четете смело всичко поред. В края ще бъде предоставена обобщаваща таблица с всички съставни части и техните подточки. Плюс това ще можете да се ориентирате по съдържанието.
На теория всичко изглежда страшно, но на практика – със сигурност няма да се загубите. Това ви го казва човек, който е съставил цялата структура в главата си, което, да ви кажа откровено, е малко по-сложно от това просто да я прочетете.
Началото на началата
Всяка добра публикация има 4 основни съставни елемента. Помните ли 6-те принципа, които обсъждахме по-рано в книгата? Те са отделно. А съставните елементи на публикацията са друго нещо.
Принципите се отнасяха до публикуването изобщо, а съставните части се отнасят до много конкретни технически нюанси, които са задължителни за всяка публикация.
Ето я великолепната четворка на съставните части:
- правилна смислова структура;
- правилна техническа структура;
- правилно възприятие;
- редакция и корекция на текста.
Всяка съставна част включва и определено количество подточки. Нашата цел е да разберем и запомним всички тях. И съставните части, и подточките.
За да облекча мъките ви, в края на раздела ще има отделен чеклист за проверка на публикацията. Съветът ми е да разпечатате този списък и да проверявате по него всяка публикация до автоматичното запомняне на всички изисквания, на които текстът трябва да отговаря.
И на последно място – всичко, което ще прочетете по-нататък, се отнася именно за текстове, състоящи се от минимум няколко абзаца. Ако вашата публикация се състои от две изречения, няма да се получи много добре.
За кратките публикации ще има отделен малък раздел, а тук разглеждаме само същността на копирайтинга – пълноценните публикации.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.