НЗОК ще известява по телефона пациентите за отпуснати лекарства за хронични болести

От днес Здравната каса трябва да известява със съобщение по телефона или "Вайбър" за пациентите, на които се отпускат скъпи лекарства за хронични или редки болести и за помощни средства и медицински изделия.
Хората ще получават и известие за движението на документите и техния срок, предава БНР.
В офисите на "Информационно обслужване", в районна здравноосигурителна каса или в регионалната здравна инспекция ще се издава код,с който здравноосигурените ще могат да проверяват здравното си досие и с приложението Е-здраве.
От днес се приемат заявления за социалните услуги "Асистент за независимо детство" и "Асистент за независим и активен живот". Документите се подават до 31 октомври в бюрата за социални услуги.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Гласуват утре следобед втория вот на недоверие към правителството (обзор)
България |Мелони тръгва за среща с Тръмп, търси ролята на посредник
Свят |Xpress Factoring - нов финансов инструмент предлага решение за експресно оборотно финансиране и ликвидност
Финанси |Рюте: Пътят на Украйна към НАТО остава необратим
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.