Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Грозен скандал между шефове на авиокомпании
Продължителна корпоративна битка се разрази между две от нискотарифните авиолинии в Европа, пише сп.„Тайм”. През последните няколко седмици Ryanair и easyJet подеха рекламни кампании, чрез които започнаха да се нападат взаимно. Шефовете им се караха и клеветяха в публичното пространство, а спорът надхвърли конкурентните отношения и се превърна в грозна, лична битка, коментира "Тайм".
През януари авиокомпанията Ryanair пусна реклама, която показа лицето на шефа на easyJet с нос, като този на приказния герой Пинокио. По този начин Ryanair илюстрира твърдението си, че easyJet се опитва да скрие статистиката на закъснелите си полети. Шефът на easyJet се закани да съди конкурентите за клевета. Той не остана по-назад и заяви, че мениджърът на Ryanair имал самочувствие като на Наполеон, но всеки Наполеон си имал своето Ватерло.
Преди няколко седмици директорът на easyJet не пропусна да спомене пред медиите, че Ryanair не е публикувала в сайта си седмичния рейтинг на полетите, които са пристигнали навреме, от април 2009 г., докато мотото на компанията било, че цени точността. Тогава той потвърди, че въпросът е станал личен и предложи на шефа на Ryanair спорът да бъде решен чрез надбягване между двамата на лондонския площад Трафалгар (който ознаменува победа в Наполеоновите войни) или … чрез сумо борба.
Директорът на Ryanair не прие предизвикателството, но в отговор компанията му пусна реклама, която показваше недостатъците на услугите на easyJet.
Нападките между Ryanair и easyJet повлияха негативно на реномето им и предизвикаха разочарование в милионите европейци, които ги предпочитат, отбелязва „Тайм”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.