Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Забраниха кампанията "Бъди глупав!" на Diesel
„Умният слуша разума. Глупавият - сърцето. Бъди глупав!”
„Умният има планове. Глупавият има истории. Бъди глупав!”
„Умният може да знае отговорите, но глупавият задава интересните въпроси. Бъди глупав!”
Тези и няколко други лозунги със същото послание са в центъра на скандална рекламна кампания на Diesel.
Кампанията се състои от постери, чиито криейтив беше награден на рекламното Гран при в Кан миналата седмица в раздела за външна реклама. Въпреки това, тя беше забранена във Великобритания след дъжд от оплаквания, пише campaignlive.co.uk.
Независимият британски рекламен регулатор, The Advertising Standards Authority (ASA) забрани разпространеннието на визиите на територията на Острова, след като прецени, че не са подходяща гледка за детската аудитория.
Срещу плакатите са повдигнати 33 вида обвинения, включително, че са обидни и че провокират антисоциално поведение.
Един от рекламните колажи, заклеймен като особено вреден за морала, показва как жена преспокойно фотографира индимните си части под банския си, докато зад гърба й я дебне див лъв. Вижте я вдясно от този текст.
Друг, смятан за не по-малко скандален постер, показва как красива млада жена се е изкачила на върха на стълба и е вдигнала потника си, за да я заснеме гола до кръста охранителна камера.
От Diesel заявиха в отговор на нападките, че постерите в кампанията им не са създадени с идеята да показват безсрамна човешка голота и моделите в тях са не по-разголени от тези в рекламите на банските костюми и спортни стоки.
Кампанията на Diesel е дело на рекламна агенция Anomaly и започна да се разпространява през януари 2010 г. Част от постерите в нея можете да видите по-долу:
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.