Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Xiaomi продаде онлайн стоки за рекордните $3,1 млрд. по време на китайския Черен петък
Китайският производител на смартфони и друга потребителска електроника Xiaomi постави рекорд по онлайн продажби по време на фестивала за пазаруване, посветен на Деня на ергена (11 ноември), китайският еквивалент на Черния петък, като от 23 октомври до 11 ноември продаде стоки на стойност над 22,4 млрд. юана (3,11 млрд. долара).
Цифрата включва обема на продажбите в платформите JD.com Inc. на JD.com, Pinduoduo, Douyin, както и в платформите Tmall и Taobao, управлявани от Alibaba, съобщи CNBC, позовавайки се на изявление на XIaomi.
Новите смартфони Xiaomi 14 бяха най-продаваните на Tmall между 4 и 11 ноември, заяви производителят, който също така оглави продажбите в различни категории китайски смартфони на други онлайн пазари.
Alibaba и JD.com за втора поредна година не разкриха обща статистика за продажбите на своите платформи в дните на фестивала на пазаруването.
Alibaba обаче отбеляза годишен ръст в брутния обем на стоките (GMV), поръчките и продавачите, докато JD.com определи обема на поръчките на своя сайт като рекорден.
Продажбите на продукти на американската компания Apple Inc. в JD.com надхвърлиха 10 млрд. юана, което е сравнимо с нивата от 2021 г. Не бяха цитирани данни за 2022 г.
Канадският производител на спортни облекла и търговец на дребно Lululemon Athletica е увеличил продажбите си на JD.com 3,6 пъти спрямо предходната година.
Печалбата на 40-те най-големи онлайн пазара от 31 октомври до 11 ноември е нараснала с 2,1% на годишна база до 1,14 трилиона юана, според данни на китайската фирма за анализи Syntun.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.